Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این ایستگاه با ظرفیت ۵۰ هزار متر مربع بر ساعت، گاز مورد نیاز بخش کرون از توابع تیران و کرون و سوخت مورد نیاز گلخانه‌داران این منطقه را تامین می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در آیین کلنگ زنی ایستگاه تقلیل فشار گاز روستای مبارکه گفت: برای احداث این پروژه ۹۰ میلیارد ریال شرکت گاز استان اصفهان سرمایه‌گذاری کرده و مجوزهای آن از وزارت نفت اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی علوی افزود: هنگام  راه اندازی این پروژه تا ۱۰ سال آینده پایداری تامین گاز را خواهیم داشت و متناسب با توسعه گلخانه‌ای و نیاز منطقه، پیش خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ باب گلخانه روستای مبارکه به گاز نیاز دارند، تصریح کرد: تامین گاز مورد نیاز این گلخانه‌ها از محل ایستگاه روستای افجان برای زمستان امسال تامین می‌شود و از سال آینده بهره برداری از این ایستگاه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۱۲ شهر استان اصفهان از  گاز بهره مند هستند، افزود: صنایع کوچک و بزرگ استان نیز برای فعالیت اقتصادی خود از این منبع برخوردارند ولی مدیریت صحیح در جهت پیشگیری اتلاف انرژی و کاهش افت فشار لازم است.

در تیران و کرون بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه وجود دارد.

برچسب‌ها کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان گاز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان کشت گلخانه ای تیران وکرون اصفهان گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود