Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@13:14:09 GMT

بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در دل جامعه است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۵۸۵

بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در دل جامعه است

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون افزود: بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در بین مردم جامعه ظلم و خیانت به نظام و کشور است.

وی بیان کرد: کارهای زیادی در وضعیت نابسامان اقتصادی، شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن صورت گرفت که نباید بر اساس سلیقه سیاسی و یا نظر شخصی آن‌ها را ضایع و مردم را نسبت به کشور و نظام ناامید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در سطح استان اصفهان در این روزهای پایانی دولت در حال افتتاح است، تصریح کرد: روز شنبه در نایین پروژه‌های شرکت گاز با ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه افتتاح و روز یکشنبه سالن اجلاس سران اصفهان، آزاد راه و طرح های خدماتی دیگر در روزهای بعدی افتتاح می‌شود.

استاندار اصفهان یادآورشد: حجم بالایی از افتتاحیه‌ها را در این روزها داشته‌ایم و به دلیل کمبود زمان و تعدد  فعالیت‌ها امکان حضور و برگزاری مراسم مفصل برای آن‌ها نبوده است.

وی با بیان اینکه برای گره گشایی از مشکلات جامعه تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران برای دیگر کشورها اعمال می شد آنگاه نظام مدیریتی آنان تاکنون سقوط کرده بود اما به لطف مشارکت مردم و منویات رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت هستیم.

رضایی با بیان اینکه تیران و کرون یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است، تصریح کرد: توسعه اقتصادی در این منطقه برای رفاه و اقتصاد مردم نقش داشته و احداث این ایستگاه گاز سبب توسعه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز ضرورت دارد، تصریح کرد: از اسراف و مصرف بالای انرژی باید خودداری کرد و زمینه‌ های استفاده‌ای بهینه و مدیریت منابع باید فراهم شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری تنها در حوزه اخداث گلخانه ها صحیح نیست، اظهارداشت: باید در حوزه برندسازی و تولید محصولات دیگر نیز فعالیت شود و تنوع محصولات گلخانه ای از سبزی و صیفی به دیگر تولیدات لازم است.

کلنگ احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز همزمان با عید غدیرخم در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون بر زمین زده شد.

این ایستگاه با ظرفیت ۵۰ هزار متر مربع بر ساعت، گاز مورد نیاز بخش کرون از توابع تیران و کرون و سوخت مورد نیاز گلخانه‌داران این منطقه را تامین می‌کند.

تیران و کرون با بیش از ۲۰۰ هکتار گلخانه جز شهرستان های مهم تولید محصولات گلخانه ای است که باید زیرساخت ها متناسب با شرایط توسعه پیدا کند.

برچسب‌ها کشت گلخانه ای تیران وکرون گاز رسانی اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشت گلخانه ای تیران وکرون گاز رسانی کشت گلخانه ای تیران وکرون گاز رسانی اصفهان تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ ناصر فتحی مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به منظور بهره مندی از انرژی پاک و تجدید پذیر به همت خیر مدرسه ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در مدرسه اتیسم مهرآفرین ناحیه ۴ اصفهان آغاز شد.
ناصر فتحی هزینه اجرای این طرح را حدود ۴ میلیارد تومان دانست و افزود: در استان اصفهان تفاهم نامه تجهیز ۱۵ مدرسه به نیروگاه خورشیدی به همت خیران امضا شده و در صدد هستیم که تا پایان سال اجرای زیر ساخت‌های آن در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس کشور نیز درخصوص تجهیز مدارس به نیروگاه‌های خورشیدی گفت: در حال حاضر ۵۶ طرح ساخت نیروگاه‌های خورشیدی پشت بامی مدارس کشور به همت خیران مدرسه‌ساز در حال اجراست.
سید محمد واعظی نژاد افزود: این نیروگاه‌ها در حال انعقاد قرارداد یا اجرا است که دو تا سه ماه آینده وارد مدار می‌شوند.
وی گفت: تفاهم نامه همکاری میان سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری برق (ساتبا)، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در خردادماه سال ۱۴۰۲ به مدت ۵ سال منعقد شده است.
سید محمد واعظی نژاد افزود: براساس این تفاهم‌نامه نیروگاه‌های خورشیدی انشعابی با ظرفیت حداکثر ۲۰۰ کیلووات وغیرانشعابی تا ظرفیت ۳ مگاوات در مدارس منتخب کشور با سرمایه گذاری خیران برای انتفاع مدارس ساخته می‌شود.
وی ادامه داد: ساخت این نیروگاه‌ها ضمن ایجاد اقتصاد و درآمد پایدار و صرفه جویی در هزینه‌های مدارس سبب افزایش خودآگاهی دانش آموزان از مزایای استفاده از انرژی‌های پاک برای کشور و حفظ محیط زیست با جلوگیری از به کارگیری سوخت‌های فسیلی در مدارس می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • کمبود برق مانع توسعه اقتصادی تیران شده است
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد