Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان از طبخ و توزیع بیش از ۱۶ هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام غدیر و بیش از ۵۰۰ سبد کالا بین مددجویان این کمیته و مرکزهای نیکوکاری خبر داد. 

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این غذاهای گرم و بسته‌های غذایی بین مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان و مرکزهای نیکوکاری تابعه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ارزش هر سبد کالا را ۵۰۰ هزار تومان عنوان و اضافه کرد: خیران کاشانی همواره جلوه‌ای زیبا از همدلی و مساعدت نوعدوستانه و مومنانه خود را بویژه در بزرگداشت عید بزرگ غدیر به منصه ظهور می‌گذارند.

به گفته وی، ۶ هزار خانوار در مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان زیر پوشش هستند که سه هزار و ۸۰۰ خانوار آن از شهر کاشان و بقیه در منطقه راوند هستند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل نیز از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه این تعداد غذا در نقاط مختلف شهرستان آران و بیدگل از سوی انجمن های خیریه توزیع شد، افزود: انجمن خیریه حامیان سفیدشهر هفت هزار پرس غذا، خیریه کریمان یزدل چهار هزار پرس، موسسه ولایت آران و بیدگل ۲ هزار پرس و انجمن ۱۴ معصوم ابوزیدآباد حدود ۲ هزار پرس غذا در روز عید غدیر آماده و توزیع کرد.

وی ادامه داد: هزینه نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومانی اجرای این عمل خیر و خداپسندانه از سوی نیکوکاران و خیران آران و بیدگل تامین شد.

وی همچنین از توزیع بسته های غذایی بین سادات بی بضاعت این شهرستان در روز عید غدیر خبر داد و گفت: ارزش این بسته های غذایی در مجموع ۵۰ میلیون تومان است که از کمک‌های خیران و مرکزهای نیکوکاری شهرستان تامین شده است.

توزیع ۳۰ کولر آبی بین نیازمندان آران و بیدگل

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل اظهار داشت: ۳۰ کولر آبی با کمک نیکوکاران و خیران آران و بیدگل تهیه شده است که یکشنبه هفته آینده بین ۳۰ نیازمند شهرستان توزیع خواهد شد.

وی افزود: ارزش این تعداد کولر حدود ۱۰۰ میلیون تومان است که نیمی از اعتبار خرید، خیران و بقیه را نهادهای انقلابی تامین اعتبار کرده‌اند.

اسماعیلی روز گذشته هم از اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به نوعروسان مددجوی این نهاد در دهه ولایت و در آستانه عید غدیر خم خبر داده بود.

به گفته وی، نزدیک به ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار در آران و بیدگل زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها عید سعید غدیرخم مددجوی کمیته امداد کاشان آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید غدیرخم مددجوی کمیته امداد کاشان عید سعید غدیرخم مددجوی کمیته امداد کاشان آران وبیدگل کمیته امداد امام خمینی میلیون تومان هزار پرس غذا آران و بیدگل عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل