Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:15:46 GMT

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی‌مدیریتی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۲۹۱۸

پسماند شهری بجنورد، همچنان معلق بر هوای بی‌مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، کارگروه مدیریت پسماند شهرستان بجنورد به ریاست معاونت عمرانی فرمانداری بجنورد و با حضور بخشدار گرمخان، ریاست بنیاد مسکن شهرستان، نماینده شهرداری سازمان پسماند و کارشناسان برگزار شد.

در این جلسه مدیریت پسماند روستایی و جانمایی آن مورد بررسی اعضا و مقرر شد زیرساخت‌های لازم از جمله آماده‌سازی بستر فرهنگی، اجتماعی و فراهم نمودن امکانات مالی و تجهیزات لازم پیرو مدیریت پسماند در مناطق روستایی انجام و جانمایی‌های لازم نیز مورد بررسی و اقدامات اجرایی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در ادامه جلسه فوق، مدیریت زباله گاه‌های شهری و اجرایی شدن ایستگاه میانی زباله بجنورد و وضعیت ساماندهی و نحوه دفع زباله های عفونی توسط بخش خصوصی، فرهنگ سازی عمومی و تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار و مورد بررسی اعضا حاضر قرار گرفت.

گفتنی است که چندماه پیش نیز قول ۲۰ روزه‌ای مبنی بر جابه جایی پسماند شهری از باباموسی به جای دیگر داده شد اما خبری از آن نشد؛ این مشکل به سرانجام نرسیده اما مسؤولان به سراغ موضوعات جدید درروزهای پایانی کار این دوره‌ی شهرداری رفته‌اند.

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد مدیریت شهرداری مناطق روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۹۶ قرار گرفته است و شاهد افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت هستیم.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6088873

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • چرخه مدیریت پسماند گیلان با احداث زباله سوز تکمیل می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت