Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بسیاری از شهروندان به‌دلیل ناآشنایی با ساختار فنی و کارکرد رمز ارزها پس از ورود به این عرصه با ضررهای سنگین مالی مواجه می‌شوند.

وی اظهار داشت: در این راستا به‌دلیل اینکه هیچ آموزشی در این عرصه ندیده‌اند یا رمز ارزشان از دسترس خارج می‌شود و یا رمز آن را فراموش می‌کنند، سرمایه‌های آنها بطور کامل از بین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی اصفهان یادآور شد: موضوع رمز ارزها، پس از اینکه برای بورس مشکلات خاصی اتفاق افتاد برای شهروندان، جذابیت خاصی یافته است.

به گفته وی به این منظور بسیاری از شهروندان به سمت پس‌انداز کردن مبالغ و وجوهات خود در عرصه رمز ارزها گرایش یافتند که همین امر مشکلات بسیاری برای همکاران ما در پلیس فتا ایجاد کرده است.

سرهنگ مرتضوی افزود: شهروندان لازم است بدانند که در مقوله رمز ارزها، هویت جایگاهی ندارد و تمام معادلات با یک کُد انجام می‌شود که اگر این کُد به دست کسی غیر از صاحب اصلی قرار گیرد صاحب‌دار و اختیار دار سرمایه آنها می‌شود.

وی به شهروندان هشدار داد که تا آموزش‌های لازم و کافی را در این زمینه کسب نکرده‌اند به هیچ عنوان در حوزه رمز ارز ورود نکنند و به کمک دیگران هم در خرید رمز ارز اعتماد نکنند.

رییس پلیس فتای اصفهان حوزه رمز ارزها را یکی از انواع کلاهبرداری‌ها در فضای مجازی و سایبری دانست که با خطرپذیری بسیار بالایی مواجه است.

"رمزارز" یک ارز دیجیتال است که به عنوان وسیله مبادله از آن استفاده می‌شود و  با ارزهای واقعی یکی است، تنها تفاوت آن این است که وجود فیزیکی ندارد و همچنین از رمزنگاری در فرآیند آن استفاده می‌شود.

برچسب‌ها رمز ارز اصفهان پلیس فتا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رمز ارز اصفهان پلیس فتا رمز ارز اصفهان پلیس فتا رمز ارزها رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

وی افزود: در همین راستا روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجوددارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ادامه داد: بر همین اساس جمعیت هلال احمر ضمن اعلام آماده باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

وی افزود: لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094886

دیگر خبرها

  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • بارش شدید باران در راه است / لزوم توجه شهروندان به هشدارها
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی