Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با بسته خبری ایرنا در هفتمین روز مردادماه همراه باشید تا مروری بر اتفاقات روز ورزش ایران و جهان داشته باشید:

«نازنین ملایی» به فینال گروه B صعود کرد

 ملی پوش رویینگ زنان ایران با قرار گرفتن در جایگاه ششم به فینال رقابت های گروه B این رشته در بازی های المپیک توکیو صعود کرد. متن کامل این خبر را اینجا مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمیان در جایگاه شانزدهم تپانچه قرار گرفت

هانیه رستمیان روز پنجشنبه در تپانچه ۲۵ متر دقت که در گروه دوم در جایگاه دوازدهم ایستاده بود با پایان هر سه دور در نهایت با میانگین ۹.۶۳۳ و ۲۸۹ امتیاز شانزدهم شد. این خبر را اینجا می‌خوانید.

وزیر ورزش عراق: کی‌روش جواب ندهد سراغ گزینه بعدی می‌رویم

وزیر ورزش و جوانان عراق گفت: اگر کی‌روش تا امروز جواب ندهد به سراغ گزینه بعدی می رویم و شنبه سرمربی جدید را معرفی خواهیم کرد. متن کامل این خبر اینجا قابل مشاهده است.

قضاوت داور زن ایرانی در نیمه نهایی المپیک

تنها داور زن کاروان ایران در المپیک، با قضاوت‌های دقیق و بدون اشتباه خود توانسته است نظر سرداور مسابقات را جلب کند تا در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس روی میز المپیک به وی داوری سپرده شود. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

حیدری دیدار استقلال و سپاهان را سوت می‌زند؛بنیادی‌فر داوربازی پرسپولیس

 داوران قضاوت‌کننده در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال مشخص شدند.متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

چک قهرمان تراپ مردان شد

رقابت های تیراندازی اهداف پروازی در ماده تراپ با قهرمانی نماینده چک همراه بود. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

حضور ناظران کمیته‌های اخلاق و حراست در بازی‌های لیگ برتر فوتبال

بازی‌های هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با حضور ناظران کمیته‌های اخلاق و حراست این فدراسیون برگزار خواهد شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

گل طارمی به چلسی برترین گل سال اروپا شد

 گل مهاجم ایرانی پورتو به چلسی به عنوان گل سال اروپا انتخاب شد. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

باشگاه استقلال: پنجره نقل و انتقالاتی به زودی باز می‌شود

باشگاه استقلال از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه در ۷۲ ساعت آتی خبر داد. این خبر اینجا قابل مشاهده است.

پیروزی سخت تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان و صعود به فینال

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با شکست ازبکستان در مرحله نیمه نهایی تورنمنت بین المللی تایلند، به فینال این رقابت‌ها صعود کند. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

گل‌محمدی: برای قهرمانی نباید مقابل پیکان تمرکزمان از بین برود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با قهرمانی تنها ۳ امتیاز فاصله داریم و برای رسیدن به هدفمان نباید تمرکزمان را مقابل پیکان از دست بدهیم. صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را اینجا می‌توانید مشاهده کنید.

تارتار: پرسپولیسِ «یحیی» از تیم کالدرون و برانکو بهتر بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم یحیی گل محمدی فوتبال بهتری را نسبت به تیم کالدرون و برانکو ارائه می دهد اما ما فردا هم دنبال برد در این دیدار هستیم. متن کامل صحبت‌های تارتار را اینجا می‌خوانید.

مجیدی: شرافتمان را با قهرمانی رقیب عوض نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حتی اگر قهرمانی به تیم رقیب برسد ما شرافت را زیر پا نخواهیم گذاشت. متن کامل خبر را اینجا می‌خوانید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران پرسپولیس تیم فوتبال پیکان باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم فوتبال پیکان تیم ملی فوتسال ایران مهدی طارمی نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم

آیت الله نوری همدانی گفت: مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک‌ها فریاد زدیم.

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در دیدار عده‌ای از بانوان قرآن پژوه اظهار داشت: همه باید به تعالیم و دستورات قرآن و اهلبیت (علیهم السلام) برگردیم و عمل کنیم. هیچ دینی همانند اسلام جایگاه و عظمت زن را محترم نشمرده است. اسلام به تمام جفا‌هایی که در طول تاریخ شده پاسخ داد و ملاک برتری را از جنسیت خارج کرد

 

او به نقش زن در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز جایگاه بانوان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نباید به بهانه‌های مختلف جایگاه آن‌ها را متزلزل کرد.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به آیات قرآن پیرامون حجاب گفت: آنچه مسلم است وجوب حجاب است و باید در جامعه اسلامی به آن عمل شود و از بی‌حجابی به عنوان یک منکر جلوگیری شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که از خطاب قرآن هم استفاده می‌شود از امر به پیامبر (صلی الله علیه و آله) که به زنان خود ابلاغ کن؛ مسئولان هم باید از کارگزاران و کارمندان خود شروع کنند، قبلا هم گفتم آیا صدا و سیما برای حجاب فرهنگ سازی کرده یا خلاف آن عمل نموده است؟ امروز وضعیت حجاب در ادارات دولتی چگونه است؟ آیا نهاد‌های فرهنگی به وظیفه خود عمل کرده و موضوع حجاب را فرهنگسازی نموده و توانسته اند به این همه هجمه در فضای مجازی در این باره پاسخ دهند؟ باید این‌ها را درست کرد، مردم ببیند که ما از خودمان شروع کردیم بهتر می‌پذیرند.

او در پایان در پاسخ به سوالی، طرح نیروی انتظامی را با در نظر گرفتن رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری دانسته و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برنامه‌ای را در این زمینه آغاز کرده بنام طرح نور که امری مبارک و مورد حمایت است.

او در ادامه افزود: اگر جایی هم یک مامور ناخواسته اشتباه کرد نباید اصل این طرح زیر سؤال برود و نیروی انتظامی که وقف ایجاد امنیت در کشور است و هنوز در حال شهید دادن است را تضعیف کنیم و از جلوگیری منکر بزرگ بی حجابی دست برداشت

آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: عده‌ای از فضلای محترم در حرم تجمع داشتند و بعضی‌ها هم به دفتر ما مراجعه کردند و از باب وظیفه شرعی نامه‌ای دادند و نگران موضوع حجاب بودند، ولی بعضی‌ها زیر سؤال می‌بردند که چرا درباره مسائل دیگر حوزه حساس نیست و گاهی هم می‌گویند تا وضعیت اقتصادی حل نشود، تا اختلاس حل نشود، تا فلان موضوع حل نشود به حجاب پرداخته نشود، بله مکرر درباره اقتصاد و معیشت مردم داد زدیم و نگران زندگی مردم هستیم، برای برطرف شدن ربای خانمان سوز در بانک‌ها فریاد زدیم، درباره جلوگیری از فساد تذکر دادیم و ادامه می‌دهیم و به همان ترتیب درباره حجاب به شدت حساس هستیم و تذکر درباره بی حجابی طبق قانون و شرع وظیفه است و از قرار اطلاع، مجلس مشغول بررسی لایحه عفاف و حجاب است که باید با متخصصین امر و دلسوزان مشورت و مطابق با قانون و شرع مقدس اسلام باشد.

من به بعضی‌ها که درباره جلوگیری از این منکر بی حجابی حرف دارند عرض می‌کنم وصیت نامه شهدا را بخوانید چقدر این عزیزان درباره حجاب سفارش می‌کنند اینان جان دادند، تا ارزش‌ها از بین نرود و بدانیم کوتاهی در این موضوع گناه است.

دیگر خبرها

  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت