Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@01:23:41 GMT

۸۰ درصد جامعه هدف چوار واکسن کرونا تزریق کردند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۱۵۶

۸۰ درصد جامعه هدف چوار واکسن کرونا تزریق کردند

دکتر فرزاد بسطامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: جمعیت جامعه هدف واکسن کرونا در شهرستان چوار که تا امروز افراد بالای ۶۰ سال بوده، یک هزار و ۱۱۵ نفر است که از این جمعیت، معادل ۸۰ درصد دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان چوار از امروز هفتم مردادماه و همزمان با عیدسعید غدیر خم آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر بسطامی تصریح کرد: روند واکسیناسیون در چوار رضایت‌بخش بوده به طوریکه در چند روز گذشته به نحو قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان چوار اظهار داشت: یک هزار و ۱۵۰ دوز واکسن نوبت اول و دوم طبق سند ملی واکسیناسیون در این شهرستان تزریق شده است که این میزان ۸۰ درصد جمعیت هدف را شامل می شود.

دکتر بسطامی استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان را رضایت بخش عنوان کرد و افزود: چنان چه تزریق واکسن کرونا به این شکل در شهرستان ادامه داشته باشد، شیوع کرونا نیز کاهش می‌یابد و خوشبختانه امروز هیچ گونه عارضه خاصی نیز در افرادی که واکسیناسیون دریافت کرده‌اند، مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه شهرک شهید رجایی به صورت سیار و گنجوان نیز به صورت سیار و ثابت واکسینه می شوند، اظهار داشت: با حضور کارشناسان بهداشتی و فوریت‌های پزشکی شهرستان، روز گذشته ۶۶ نفر از جامعه هدف شهرک شهید رجایی به صورت جهادی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای جامعه مشمولین کمیته امداد واکسن دریافت کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چوار گفت: هفته آینده جهت تزریق واکسن کرونا برای سالمندان، معلولان و افراد ناتوان در درب منزل برنامه ریزی می شود.

چوار با یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، ۴۷ روستای دارای سکنه داشته و ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق است و طبق آخرین سرشماری‌ها ۲۸ هزار نفر ساکن و شناور ساکن این بخش هستند.

شهرستان چوار در فاصله ۱۰ کیلومتری ایلام واقع است.

برچسب‌ها ایلام چوار واکسن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام چوار واکسن ایلام چوار واکسن شهرستان چوار واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح‌های فجرانه و یسنا همچنان ادامه دارند، گفت: طرح فجرانه برای هفت دهک اول جامعه صادر شده که در استان با استقبال‌های خوبی مواجه شده، بیش از پنج هزار فروشگاه خرد و کلان متصل به طرح کالابرگ هستند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد جامعه استان کرمانشاه از طرح فجرانه استفاده کردند و ۱۶ میلیارد ریال آورده طرح کالابرگ بود، دولت بنا دارد این طرح را ادامه دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص طرح یسنا بیان کرد: مرحله دوم این طرح از ۳۰ فروردین ماه آغاز شده و این طرح برای مادران شیرده فرزندان زیر ۲ سال با هدف حمایت از خانوار در راستای فرزندآوری اجرا می‌شود.

احمدی در پایان، گفت: مشمولین این طرح سه دهک اول جامعه هستند که ۹۳۵ هزار مادر در دور دوم در کشور شناسایی شده و ۶ میلیون ریال به صورت ماهانه تسهیلات به آن‌ها داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • ۸۰ درصد جامعه استان از طرح فجرانه استفاده کردند
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد