Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به روند صعودی کرونا گفت: ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان پر شده و با این روند چاره ی جز تعطیلی یک هفته ای نداریم. - اخبار استانها -

شکرالله سلمان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان اظهار داشت: عادی انگاری کرونا در منطقه جنوب غرب استان سبب شده که شاهد روند صعودی این بیماری در منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این موج پنجم کرونا به دلیل قدرت سرایت بالای کرونا بسیار خطرناک تر از پیک های قبلی است و مردم باید بیش از پیش رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابادان بیان داشت:ظرفیت بیمارستان طالقانی آبادان به عنوان مرکز مبارزه و درمان کرونا در منطقه تکمیل شده و سایر بیمارستان ها در حالت آماده باش قرار دارند.

فردا 1.8 میلیون دوز واکسن کرونا از ژاپن وارد می‌شودزنگ خطر کرونا در استان کرمانشاه به صدا درآمد/ در این موج سوش غالب "هندی" استعادی انگاری پاشنه آشیل شیوع کرونا؛ دل به دلتا ندهیم

وی با اشاره به وضعیت قرمز منطقه ادامه داد: برای کنترل روند کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان نیاز به تعطیلی یک هفته ای داریم و گرنه کنترل کرونا دشوار می شود.

سلمان زاده گفت:در 24 ساعت گذشته 277 مورد جدید مثبت کرونا ( 153 نفر مربوط به آبادان، 70 نفر از خرمشهر و در شادگان 54) مورد مثبت قطعی ابتلا به کرونا گزارش شده است.

وی افزود: از این 277 مورد مثبت جدید 247 نفر ( آبادان 135 نفر، خرمشهر 61 نفر و شادگان 51 نفر ) به صورت سرپایی پذیرش شده وتحت درمان قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز 41 بیمار کرونایی در چهار بیمارستان تابع دانشگاه بستری و 30 نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: متأسفانه در روز گذشته 2 نفر فوتی (یک نفر در آبادان و یک نفر در شادگان) در گزارش شده است و در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان 220 بیمار است.

سلمان زاده اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تاکنون 215 هزار و 880 نفر گزارش شده است .

انتهای پیام/341/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • راه‌حل نشدنی نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی