Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@04:14:13 GMT

سیل راه ۱۰روستای خراسان شمالی را بست

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۴۵۳

سیل راه ۱۰روستای خراسان شمالی را بست

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، جواد نظری اظهار داشت: به علت سیل عصر امروز مسیر روستاهای ددخان، ینگی قلعه، قلهک علیا و سفلی، زیدر، حلواچشمه و رباط در شیروان بسته شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: در حال حاضر راهداران مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی  با بیان اینکه سیل امروز همچنین جاده دسترسی به روستای قتلیش در شهرستان بجنورد را بست گفت: سیل امروز به مزارع و باغ ها هم خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری همچنین با بیان اینکه سیلاب وارد سد شیرین دره شده است،اظهار داشت: باتوجه به هشدار هواشناسی، اعضای مدیریت بحران در شهرستان های مختلف استان برای امدادرسانی در سیل در حالت آماده باش قرار دارند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: اعضای مدیریت بحران استان برای امدادرسانی در سیل و یا آبگرفتگی احتمالی آمادگی دارند.

هواشناسی خراسان شمالی برای پایان هفته جاری بارندگی، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها را پیش بینی کرده است.
استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند. 

پربیننده ترین جنایت در پارک؛ پایان کل کل های مجازی خواستگار شیاد در دام پلیس! ۳کشته در تصادف پژو پارس با یک موتور سیکلت در بوشهر زلزله ۸.۲ریشتری در آلاسکا آمریکا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل مدیریت بحران خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به این استان اظهار کرد:

وزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام موردتوجه قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش‌سوزی باتوجه‌به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه برخی از قسمت‌های این مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام فروریخته است که با کمک‌های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام است.

کد خبر 6088378

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است
  • آخرین خبرها از سیلاب زیرکوه/کنکوری ها با کمک ارتش به آزمون رسیدند
  • دستور تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه صادر شد
  • پس از باران/ جاده -یزد مهریز+فیلم
  • سیلاب بهاری در جاده سه چاهون بافق+فیلم
  • صدور هشدار فوری هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار جدید نارنجی هواشناسی + جزئیات