Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از توئیتر؛ شبکه اجتماعی توئیتر ویژگی فروش مستقیم محصولات را عرضه می‌کند و برای شروع قرار است یک ماژول مخصوص خرید را به قسمت بالای حساب تعدادی محدود از کسب و کار‌هایی که در این پلتفرم فعال هستند، اضافه کند.

بیشتر بخوانید

دلایلی که باعث می شود مخاطبان از دنبال کردن یک حساب توئیتری خسته شوند قابلیت فروش مستقیم کالا در توئیتر

این قابلیت جدید، اولین تلاش توئیتر برای آزمایش و افزودن ویژگی‌های کسب و کاری به این پلتفرم نیست، اما فروش مستقیم کالا تاکنون در توئیتر وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ارائه این ویژگی کسب و کار‌هایی که در توئیتر حساب دارند می‌توانند محصولاتی که دوست دارند را بین حساب اصلی و تایم لاین برای نمایش به کاربران قرار بدهند. البته توئیتر گفته که فقط برند‌هایی محدود به این قابلیت دسترسی خواهند داشت که می‌توان از مهمترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها به گیم استاپ اشاره کرد. توئیتر هنوز زمان دقیق ارائه این قابلیت به برند‌های دیگر را اعلام نکرده است.

قابلیت فروش مستقیم کالا در توئیتر، اکنون فقط در آمریکا در دسترس است و تنها کاربران سیستم عامل iOS توئیتر که از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته و آن را ببینند. با ارائه این ویژگی خریداران محصولات دیگر نیازی به خروج از توئیتر برای وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه ندارند و تمامی فرآیند خرید در خود توئیتر امکان پذیر می‌شود.

گفتنی است که شبکه‌های اجتماعی بزرگ دیگر مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و پینترست پیش‌تر این قابلیت پرداخت درون سرویسی را ارائه کرده بودند. توئیتر هم در گذشته ویژگی کلید مخصوص خرید را برای توئیت‌ها ارائه داده بود که در سال ۲۰۱۷ متوقف شد. این ماژول خرید نشان می‌دهد که مدیران این پلتفرم به دنبال روش‌های جدید برای کسب درآمد از توئیتر هستند و نمی‌خواهند این کسب درآمد فقط از طریق نمایش تبلیغات باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توئیتر قابلیت جدید توئیتر کسب وکار فروش مستقیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد

تین نیوز

گروه خودروسازی زامیاد در آخرین اطلاعیه منتشر شده ضمن اشاره به صورتجسله نحوه قیمت گذاری خودرو امور صنایع وزارت صمت در سال ۱۳۹۹ و جلسه اخیر این شرکت، قیمت جدید سه محصول خود (سه مدل وانت نیسان) را اعلام کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید آقایی سرپرست گروه صنعتی زامیاد که زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا، فعالیت می کند، در اطلاعیه ای که خطاب به رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس ارسال کرده، قیمت جدید سه محصول خود را اعلام کرده است.

طبق آنچه که در این اطلاعیه ذکر شده است، عطف به صورتجلسه نحوه قیمت گذاری خودرو معاونت امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره این شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ماه سال جاری، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شده است.

بر اساس جدول این اطلاعیه وانت نیسان تک سوز آپشنال با ۴۳ میلیون تومان افزایش قیمت (نسبت به قیمت مصوب سال ۱۴۰۲) به ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

وانت نیسان تک سوز آپشنال (با موتور m۲۴ پلاس) با ۳۶ میلیون تومان افزایش با قیمت جدید ۵۷۹ میلیون تومان در سال جاری عرضه خواهد شد.

در نهایت وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال ۶۲۲ میلیون تومان تعیین قیمت نهایی شده است که نسبت به قیمت سال گذشته خود، ۶۸ میلیون تومان مشمول افزایش قیمت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • بهترین منابع جمع‌بندی کنکور (تجربی، انسانی و ریاضی)
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • ظرفیت ۵۰ میلیارد دلاری تجارت ایران و چین
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟