Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@01:57:36 GMT

پنج روز بارانی پیش روی استان البرز

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۴۷۱۸

پنج روز بارانی پیش روی استان البرز

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آرش بهاروند احمدی  افزود: پیرو هشدار زرد شماره ۲۴ به تاریخ ۶ مرداد ماه ، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار و محلی از

منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در ساعات عصر و شب تا دوشنبه هفته آینده رخداد رگبار گاه شدید )به ویژه جمعه ( و رعدو برق متناوب)  مورد انتظار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: برهمین اساس از بعد از عصر امروز شاهد وزش باد ، گردوخاک ، بارش رگباری و رعدو برق در مناطق مختلف استان البرز هستیم که این وضعیت تا روز دوشنبه هفته آینده استمرار دارد.

بهارونداحمدی گفت : حداکثر دمای هوای استان البرز در این مدت بین ۳۴ تا ۳۶ درجه بالای صفر است که هوای استان نسبت به روزهای گذشته خنک خواهد بود.

وی از مردم و دستگاه های اجرایی استان خواست اقدامات لازم برای پیشگیری از حوادث احتمالی به عمل آورند.

پربیننده ترین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده

مهدیه اصحابی گفت: از امروز جمعه هفتم اردیبهشت تا سه شنبه هفته آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و دمای هوا نیز با شیب ملایم افزایشی می‌شود.

او افزود: از روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت، اما با ورود جریانات شمالی آسمان ابری می‌شود و شاهد کاهش دما و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایداری هوای گلستان تا اواسط هفته آینده
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • رعدو برق و تندبادهای لحظه‌ای کرمان را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی روزهای آینده/ کدام استان‌ها بارانی میشوند؟