Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم گفت: به مناسبت این عید با همت گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان هندیجان ۵ هزار پرس غذای گرم پخت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در میان نیازمندان شهرستان توزیع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به مناسبت عید سعید غدیر خم، با یاری و تلاش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و همکاری گروه‌های جهادی بسیج هندیجان، ۵۰۰ بسته کمک معیشتی و ۵ هزار بسته‌های بهداشتی در میان خانواده‌های محروم و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در شهرستان هندیجان توزیع شدند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان در پایان اظهار کرد: پیشتر نیز به مناسبت عید سعید قربان ۵۰ راس گوسفند تهیه و ذبح شدند که گوشت آن میان مستمندان شهرستان توزیع شدند.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته های معیشتی بسیج مستضعفین مقاومت بسیج شهرستان شهرستان هندیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری، دکتر پانته آ رمضان‌نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود.

وی افزود: پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی و تایید مرگ مغزی وی از سوی پزشکان، خانواده فهیم و نوع دوست بیمار رضایت به اهدای عضو دادند.

وی اضافه کرد: صبح امروز شنبه ۱۵ اریبهشت ماه ۱۴۰۳ همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) عمل جداسازی کلیه ها و کبد این بیمار جهت اهدا به بیماران نیازمند عضو انجام شد.

وی در پایان از خانواده های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی تقدیر و برای این عزیزان از درگاه خداوند صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت نمود.

گفتنی است: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقمندان می توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام نمایند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902929

دیگر خبرها

  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • ثبت پنجمین اهدای عضو طی سالجاری درچهارمحال وبختیاری
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی