Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: ملی والیبال همیشه مقابل ایتالیا بازی‌های خوبی انجام داده و در کل نوع والیبال ایران به والیبال ایتالیا می‌خورد.

محمود افشاردوست در گفـت‌وگو با میزان، در خصوص بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا که بعد ازظهر امروز برگزار می‌شود، اظهار داشت: ایتالیا تیم خوبی است و بازیکنان بزرگی دارد؛ اما در دو بازی گذشته‌اش تیم آماده‌ای نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بازیکنان ایتالیا پیش از المپیک بیش از یک سال بود که کنار هم بازی نکرده‌‌ بودند و این موضوع روی عملکرد این تیم تاثیرگذار بوده است.

وی تصریح کرد: تیم ملی والیبال همیشه مقابل ایتالیا بازی‌های خوبی انجام داده و در کل نوع والیبال ایران به والیبال ایتالیا می‌خورد. اگر بتوانیم بازی که مقابل لهستان انجام دهیم مقابل ایتالیا انجام دهیم شانس پیروزی خواهیم داشت.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون والیبال گفت: اگر مقابل ایتالیا سرویس‌های خوبی نزنیم اذیت می‌شویم. ضمن اینکه باید بازی با کانادا را فراموش کنیم. 

افشاردوست در خصوص اینکه چرا آلکنو مقابل کانادا تعویض نمی‌کرد: گفت: به نظر من هر مربی ایرانی جای آلکنو بود در ست سوم بازیکنان را تعویض می‌کرد تا روند بازی تغییر کند. اینکه چرا آلکنو تعویض نکرده را باید خودش پاسخ دهد. در بازی با ایتالیا هم بعید می‌دانم تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ملی رخ دهد.

بیشتر بخوانید: شکست ملی پوشان والیبال ایران مقابل کانادا؛ شاگردان آلکنو حرفی برای گفتن نداشتند

انتهای پیام/

برچسب ها: محمود افشاردوست تیم ملی والیبال المپیک توکیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود افشاردوست تیم ملی والیبال المپیک توکیو مقابل ایتالیا والیبال ایران ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اوسمار ویرا پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی از نظر احساسی و فیزیکی برای ما سخت و سنگین شد. در این مسابقه ما نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. آلومینیوم، اما توانست با یک ریتم ثابت بازی کند. ما باید سعی کنیم اشتباهات را برطرف کنیم، چون لیگ را روبه‌رو داریم که بازی‌های آنجا سخت است.

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلایل تعویض بازیکنانی مانند ترابی، سروش رفیعی و عبدالکریم حسن گفت: بعضی وقت‌ها باید تعویض‌هایی انجام دهیم که بازیکنان حس رقابت بیشتری داشته باشند. شما دیدید آلومینیوم با بازیکنانی که داشت خوب بازی کرد. ما با تعویض‌ها توانستیم در وقت اضافه دو گل بزنیم و دوباره جلو بیفتیم؛ امروز مشکل ما در بخش هجومی نبود، در بخش دفاعی بود. در بازی حذفی شما نمی‌توانید یک گل در دقیقه ۹۰ و یک گل در دقیقه ۱۰۰ بخورید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی لیگ هم که یک بر صفر اینجا شکست خوردیم گفتم که بازی با آلومینیوم اینجا سخت است. در این بازی نسبت به بازی لیگ متفاوت بودیم. فرق ما با بازی قبلی این بود که می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم. حتی وقتی گل اول را خوردیم در نیمه دوم شانس دو به یک داشتیم و اگر گل را می‌زدیم شاید بازی تمام شده بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم، چون سال دیگر هم ما اینجا بازی داریم و باید مشکل را برطرف کنیم.

اوسمار در ادامه تصریح کرد: چهار گل خوردن نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند. بعد از چند بازی که گل نخوردیم به نظرم دریافت چهار گل خوب نیست.

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران