Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو با صعود بانوی ملی‌پوش دوومیدانی ایران از مرحله مقدماتی دوی ۱۰۰ متر آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفتمین روز از بازی‌های المپیک 2020 توکیو، ورزشکاران کشورمان در رشته‌های دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی و والیبال با حریفان خود جدال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هفتم به شرح زیر است:

* دوی 100 متر بانوان: فرزانه فصیحی دونده 100 متر کشورمان از ساعت 4:37  در گروه 2 با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس رقابت کرد و با رکورد 11.76 ثانیه در رده نخست ایستاد و از مرحله مقدماتی راهی دور اول مسابقات شد.

مرحله نفرات اول تا سوم هر گروه (سه گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی با صعود به دور اول، از ساعت 7:45 رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

* قایقرانی: نازنین ملایی - ساعت 4:35 - فینال B روئینگ تک نفره بانوان و تلاش برای کسب یکی از رده‌های هفتم تا دوازدهم

* تیراندازی: هانیه رستمیان - ساعت 4:30 صبح - بخش سرعت ماده تپانچه 25 متر/ رستمیان در بخش دقت با 289 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و برای صعود به فینال، باید در مجموع دو بخش دقت و سرعت در جمع هشت تیرانداز برتر قرار بگیرد.

* پرتاب دیسک: احسان حدادی - ساعت 5:15 - حضور در گروه A / رقابت‌های پرتاب دیسک در دو گروه 16 نفری انجام می‌شود و 12 نفر از کسانی که بالاتر از 66 متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند (در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند.

* والیبال: دیدار ایران با ایتالیا - ساعت 15:10 - دیدار چهارم در مرحله گروهی

المپیک 2020 توکیو| تعداد کرونایی‌ها به 193 نفر رسید/ بستری شدن 2 نفر در بیمارستان

 

در حال به‌روز رسانی ...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک المپیک 2020 توکیو والیبال المپیک 2020 توکیو تیراندازی المپیک 2020 توکیو قایقرانی المپیک 2020 توکیو دوومیدانی المپیک 2020 توکیو المپیک المپیک 2020 توکیو والیبال المپیک 2020 توکیو تیراندازی المپیک 2020 توکیو قایقرانی المپیک 2020 توکیو دوومیدانی المپیک 2020 توکیو مرحله مقدماتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)

در حالی که بازی رفت دو تیم در منچستر با نتیجه 2-2 خاتمه یافته بود، در این بازی شاگردان سر الکس فرگوسن ابتدا از میزبان آلمانی پیش افتادند اما الیور نویل با به ثمر رساندن گلی دیدنی نتیجه بازی را به تساوی کشاند.

دانلود (33.2MB)

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!