Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:17:48 GMT

برنامه احتمالی قطعی برق ۸ مرداد مازندران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۷۰۸

برنامه احتمالی قطعی برق ۸ مرداد مازندران

به گزارش ایرنا، خاموشی با برنامه که در قالب طرحی سراسری به منظور پایداری شبکه و کنترل مصرف برق در شرایط پیک مصرف با دستور مرکز کنترل شرکت توانیر به مدت ۱۲۰ دقیقه در هر نوبت و تا زمان عادی شدن مصرف اعمال می‌شود، پس از پنج روز اعمال خاموشی در مازندران، به دلیل کاهش دما و خنک شدن هوا طی روزهای اخیر با تعداد کمتری انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با این حال اظهارات مسئولان صنعت برق کشور، مصرف برق همچنان بیش از ۶۰ هزار مگاوات و  بالاتر از میزان تولید است و به همین دلیل احتمال اعمال خاموشی روزانه دست‌کم تا پایان مرداد ادامه دارد. بر این اساس نیز انتشار برنامه‌های خاموشی احتمالی در هر روز همچنان در دستور کار شرکت‌های توزیع برق در استان‌های مختلف قرار دارد. شرکت‌های توزیع برق مازندران و غرب مازندران نیز برای روز جمعه ۸ مرداد جدول خاموشی‌های احتمالی روزانه را برای مناطق مختلف این استان منتشر کردند.

در جدول زیر با کلیک روی تصویر یا نام هر شهرستان، فایل‌های پی‌دی‌اف PDF شامل جدول خاموشی احتمالی تمام شهرستان‌های مازندران برای روز جمعه ۸ مرداد قابل مشاهده است. برنامه خاموشی‌ شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق مازندران (گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب یک فایل پی‌دی‌اف PDF و شهرستان‌های زیر پوشش شرکت توزیع برق غرب مازندران شامل رامسر، تنکابن، عباس‌آباد، کلاردشت، چالوس، نوشهر، نور و محمودآباد هر کدام در فایلی مجزا قابل دسترسی است.

شرکت توزیع برق مازندران(گلوگاه تا فریدونکنار)

رامسر

تنکابن

 عباس‌آباد

چالوس

کلاردشت

نوشهر

نور

محمودآباد

طبق اعلام شرکت توزیع برق مازندران، تکرار آدرس‌ها به منزله خاموشی احتمالی در صورت عبور از سقف پیک مصرف است و هرگونه خاموشی دیگر خارج از این برنامه به دلیل اتفاقات و رخدادهای لحظه‌ای در شبکه حادث می‌شود و مشترکان محترم می‌توانند آن را به اتفاقات شبکه امور به شماره ۱۲۱ اطلاع دهند.

زمان خاموشی‌های احتمالی برای مدیریت مصرف برق علاوه بر سامانه «برق من» با انتشار جدول‌هایی توسط شرکت‌های توزیع برق نیز اعلام می‌شود.

برچسب‌ها انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق پروندهٔ خبری خاموشی تابستانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق انرژی برق مصرف بهینه برق قطع برق توزیع برق مازندران شرکت توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فصل نوغانداری در مازندران

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت: با آغاز فصل نوغانداری توزیع تخم نوغان در دستور کار قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محمد مهدی عباس زاده معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران اظهار داشت: فصل توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان آغاز شده است.

وی به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید و پرورش بهاره کرم ابریشم اشاره کرد و افزود: از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران رسما فعالیت نوغانداری آغاز شده و تعهد سازمان جهاد کشاورزی تحویل 3 هزار و 400 جعبه تخم نوغان است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش فصل بهار اطلاع رسانی سریع این موضوع از طریق دهیاری‌ها، شوراها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان برای تحویل و توزیع تخم نوغان به بهره برداران اهمیت دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد: مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر و مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل  در بخش بندپی شرقی 2 کارگزار و در بخش بابلکنار 3 کارگزار وجود دارد که مراکز تحویل تخم نوغان در استان هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟/ رقم احتمالی قبوض برق اعلام شد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران