Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:44:29 GMT

لحظه به لحظه با ایرانی ها در روز هشتم المپیک

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۵۷۸۹

لحظه به لحظه با ایرانی ها در روز هشتم المپیک

در روز هشتم المپیک توکیو، نمایندگان ایران کار خود را در رشته دوومیدانی آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت 7 روز همچنان کاروان ایران به همان تک مدال طلای جواد فروغی در روز دوم المپیک توکیو دل بسته و دیگر نمایندگانی که در توکیو به مصاف رقبایشان رفته اند، نتوانستند به مدال دست پیدا کنند.


در روز هشتمی که نمایندگان ایران در رشته های مختلف در المپیک توکیو به رقابت می پردازند، فرزانه فصیحی در دوی 100 متر زنان و احسان حدادی در پرتاب دیسک به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرتابگر دیسک ایران که تا چندی قبل از او به عنوان شانس کسب مدال در المپیک یاد می شد، به خاطر مصدومیت های متوالی عملکرد مناسبی نداشت و به فینال نرسید.
فرزانه فصیحی هم در دور پیش مقدماتی توانست با اول شدن در گروه خود به دور مقدماتی المپیک توکیو راه پیدا کند.
همچنین هانیه رستمیان که دیروز در تپانچه 25 متر کار خود را آغاز کرده بود، امروز در بخش سرعت نیز حاضر شد و نتوانست جواز حضور در فینال را به دست بیاورد.
نازنین ملایی، پدیده ایرانی المپیک توکیو در رشته روئینگ هم امروز در فینال B به میدان رفت و با رکوردشکنی در رده یازدهم قرار گرفت.

 

تیراندازی:
6:45: هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد. او در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود و بدین ترتیب مجموع امتیارات او به عدد ۵٧٧  رسید. او از راهیابی به فینال باز ماند.

 

 

٧:١٧: با پایان دور مقدماتی هانیه رستمیان در مجموع در رده بیست و هشتم قرار گرفت.

 

 

دوومیدانی:

4:57: مسا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بقات دوومیدانی المپیک امروز آغاز شد و  در رقابت های پیش مقدماتی دوی ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی با حد نصاب۱۱.۷۶ ثانیه در گروه خود اول شد. در این مرحله سه گروه حضور دارند و بهترین رکورد ها راهی دور مقدماتی خواهند شد که فصیحی توانست این مجوز را کسب کند.

5:13: فصیحی بعد از پایان مسابقه پیش مقدماتی گفت: من از رکوردم راضی نبودم، چرا که ساعت ۹ دویدن خیلی زود است. با اینکه بدنم خواب نبود اما بیدار، بیدار هم نبود. گروه اول سخت تر بود. استرس نداشتم، راحت بودم. باید دید که در ادامه چه می شود. هیچ چیز تا ند‌وی مشخص نمی شود.

6:02: در ادامه رقابت‌های دوومیدانی المپیک ۲۰۲۰ و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نماینده ایران در گروه A مسابقات به مصاف ۸ پرتابگر دیگر رفت. حدادی در  پرتاب‌هایی که داشت رکوردهای (۵۸.۴۸)، (۵۸.۹۸) را به ثبت رساند و با این نتیجه و کسب عنوان چهاردهمی از حضور در فینال بازماند.

 

 

6:53: فرزانه فصیحی از ساعت 7:30 به وقت تهران برای صعود به مرحله نیمه نهایی بار دیگر در خط استارت قرار می گیرد.

 

 

 

 

قایقرانی:
4:47: مرحله فینال روئینگ زنان در حالی سپری شد که نازنین ملایی در فینال B به آب زد. او که پیش از این با صعود به این مرحله رکورد جدیدی را در قایقرانی ایران به ثبت رسانده بود، با ثبت زمان 7:42.57 در رده یازدهم قرار گرفت. ملایی در فینال B با ورزشکارانی از کشورهای کانادا، هلند، آمریکا، ایرلند و یونان به رقابت پرداخت و پنجم شد.

 


در نتیجه کلی مسابقات نازنین ملایی عنوان تاریخی یازدهمی را کسب کرد. این بهترین نتیجه تاریخ قایقرانی ایران در ادوار المپیک است.


6:37: بعد از مسابقات فینال B رویینگ المپیک توکیو، افشین فرزام و نازنین ملایی مربی و قایقران ایرانی دیداری را با توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی برگزار کردند. درواقع توماس باخ از دو عضو دعوت کرد تا با آن‌ها دیداری داشته باشد. در این دیدار توماس باخ از حضور یک آسیایی دیگر به همراه چین در فینال A و B المپیک ابراز خوشحالی کرد. در پایان این دیدار باخ یک هدیه که ساعت مچی بود را به نازنین ملایی اهدا کرد.

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو فرزانه فصیحی نازنین ملایی المپیک توکیو فینال B

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از کش‌وقوس‌های فراوان با دایموند لوئیس، سنتر آمریکایی ۲۰۸ سانتی‌متری و ۲۷ساله به توافق رسید تا این بازیکن در مسابقات فینال سوپرلیگ غرب آسیا و نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران در جمع شاگردان مصطفی هاشمی حضور یابد.

پس از جدایی نورول پله، سنتر لبنانی (او اصلیتی آمریکایی دارد و برای تیم ملی لبنان بازی می‌کند) تیم شهرداری گرگان، این باشگاه خواستار جذب حامد حداید بود که این اتفاق رخ نداد. اکنون پس از اینکه شهرداری گرگان بازی نخستش در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ واگذار کرد، مسئولان این باشگاه برای تقویت تیمشان با سنتر آمریکایی به توافق رسیدند.

 

غیبت سنتر استرالیایی الریاضی در تهران

به نوشته رسانه‌های لبنانی، تان میکر، فوق ستاره استرالیایی تیم الریاضی لبنان، به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ لبنان، تیمش را در تهران همراهی نخواهد کرد. غیبتی که می‌تواند به سود نماینده ایران تمام شود.

اکنون باید دید شهرداری گرگان می‌تواند با این بازیکن، بازی خانگی خود (دومین دیدار سری) در فینال سوپرلیگ غرب آسیا را با برد پشت سر بگذارد و سری را به تساوی بکشد یا خیر. شهرداری در صورتی که بازی چهارشنبه‌ را هم ببازد، الریاضی لبنان برای دومین بار قهرمان و شهرداری برای بار دوم نایب‌قهرمان این مسابقات خواهد شد.

بازی دوم فینال سوپرلیگ غرب آسیا،‌ چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۲۱:۱۵ به میزبانی سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • المپیک پاریس زیر سایه ناآرامی های امنیتی
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم