Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@05:44:21 GMT

ورود محموله جدید واکسن روسی به ايران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۳۲۷

ورود محموله جدید واکسن روسی به ايران

آفتاب‌‌نیوز :

دهمین محموله واکسن روسی «اسپوتنیک وی» روز گذشته (چهارشنبه) تحویل سفارت ایران در مسکو شده بود که با احتساب حجم ۱۰۰ هزار دوز این محموله، تاکنون بیش از یک میلیون دوز از این واکسن به ایران تحویل داده شده است.

به گزارش ایرنا، ایران و روسیه علاوه بر قرارداد دو میلیون دوزی واکسن اسپوتنیک وی که بهمن ماه سال گذشته میان دو طرف امضا شد، اواخر تیرماه امسال نیز قرارداد ۶۰ میلیون دوز واکسن برای واکسیناسیون کامل ۳۰ میلیون نفر را امضا و نهایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو پیشتر گفته بو در دیدارهایی که با مقام های روس داشتم، اعلام کردند که به دلیل اولویت داشتن واکسیناسیون در داخل روسیه و کمبود تولید واکسن، فعلا هیچ محموله واکسن کرونا به خارج از این کشور ارسال نمی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: واکسن اسپوتینک روسیه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته ورود و خروج هایی بود که در فهرست سهامداران عمده ودی اتفاق افتاد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iwm

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تانک پیشرفتهٔ آمریکایی در خیابان‌های مسکو
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند