Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویرژیل فن دایک شب گذشته در دیدار دوستانه لیورپول و هرتا برلین پس از ماه ها برای قرمزها به میدان رفت و نشان داد که با روزهای اوجش هنوز فاصله دارد.

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک پس از رهایی از مصدومیت شدید زانو که بیش از 9 ماه او را از میادین فوتبال دور نگه داشته بود، شب گذشته بالاخره برای اولین بار در دقایق پایانی بازی دوستانه لیورپول و هرتا برلین برای قرمزها به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مدافع مطمئن روزهای دور لیورپول از دوران اوجش فاصله بسیار داشت و روی گل چهارمی که تیمش دریافت کرد کاملا توسط استفان یووتیچ، مهاجم هرتا، کنار زده شد.

 


قبل از بازی شب گذشته فن دایک بیش از 9 ماه از زمان پارگی رباط صلیبی زانوی خود در بازی برابر اورتون در اوایل فصل پیش بازی نکرده بود.

او توانست در 20 دقیقه پایانی بازی برابر هرتا به میدان برود اما در رسانه های اجتماعی واکنش زیادی نسبت به بازگشت او به زمین ایجاد شد.

 

 

در حالی که برخی از هواداران در مورد اشتباه مدافع هلندی شوخی می کردند، هواداران لیورپول به سرعت از بازیکنی که مدت زیادی به دلیل مصدومیتش بازی نکرده، دفاع کردند.

 

 

"هواداران لیورپول وقتی می بینند فن دایک دوباره فوتبال بازی می کند."

 

 

"می دانید فن دایک شاید تمام شده باشد."

 

 

"مردم از فن دایک در اولین مسابقه اش در پیش فصل پس از مصدومیتی که می توانست به حرفه اش پایان دهد انتقاد می کنند، باید عاشق توییتر باشی."

 

 

"285 روز بعد از زمانی که او دچار مصدومیتی وحشتناک شد، ویرژیل فن دایک برای لیورپول به زمین بازی برگشت. همچنین یک خبر عالی برای لوییس فن خال که به او در بازی مهم انتخابی جام جهانی ما برابر نروژ بسیار نیاز خواهد داشت."

 

 

"فن‌دایک پس از 9 ماه فوتبال بازی می کند و مردم پس از تنها یک اشتباه او را هدف انتقاد قرار داده اند، بعضی از مردم با بیچارگی می خواهند باور کنند که فن دایک تمام شده است هاهاها. او واقعا بهترین است."

 

 

"من با تمام ذرات وجودم از لیورپول بیزارم، اما فن دایک 284 روز پس از مصدومیت رباط صلیبی فوتبال بازی نکرده است. هیچکس بعد از چنین چیزی بلافاصله در اوج آمادگ نخواهد بود."

 

 

"اینکه فن دایک 10 دقیقه بعد از اینکه 284 روز فوتبال بازی نکرده بود به زمین برگشت، یک موقعیت 50-50 را در بازی دوستانه پیش فصل از دست داد، این حقیقت که او با فاصله بهترین مدافع میانی جهان است را عوض نمی کند."

 

فن دایک سه بازی دیگر فرصت دارد تا قبل از اولین بازی فصل لیورپول در لیگ برتر مقابل نورویچ در روز شنبه 14 آگوست آماده شود.

 

 

لیورپول ویرجیل فن دایک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول ویرجیل فن دایک فوتبال بازی بازی نکرده فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه