Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:16:17 GMT

پردازنده Snapdragon ۸۹۸؛ محصول جدید کوالکام

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۷۱۳

پردازنده Snapdragon ۸۹۸؛ محصول جدید کوالکام

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، کوالکام سال گذشته ما را غافلگیر کرد و در حالی که قرار بود جانشین پردازنده Snapdragon ۸۶۵، تراشه Snapdragon ۸۷۵ باشد، ولی این غول دنیای فناوری چیپست Snapdragon ۸۸۸ را به عنوان گزینه نهایی معرفی کرد. در حال حاضر نیز گزارش‌هایی مبنی بر ورود چیپست نسل بعدی با نام Snapdragon ۸۹۵ منتشر شده است، اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد شرکت کوالکام تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ را به زودی به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع اطلاعات، افشاگر مشهور چینی، Ice Universe است که در Weibo فاش کرد این پردازنده Snapdragon ۸۹۸ نام دارد. وی همچنین افزود که هسته اصلی که بر اساس Cortex-X۲ جدید ساخته می‌شود، ۳.۰۹ گیگاهرتز Arm هسته پردازنده با عملکرد بالا خواهد داشت و ۱۶ درصد افزایش عملکرد نسبت به Cortex-X۱ دارد.

مشخصات و زمان رونمایی از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸

در حالی که بر اساس گزارش‌های اوایل ماه گذشته قرار بود این تراشه به عنوان Snapdragon ۸۹۵ به بازار عرضه شود، حالا محصول جدید مارک کوالکام یک پردازنده هوشمند ۴ نانومتری خواهد بود که توسط سامسونگ تولید می‌شود و نام آن نیز به Snapdragon ۸۹۸ تغییر یافته است. انتظار می‌رود نسخه‌ای با سرعت بالاتر در اواسط سال ۲۰۲۲ توسط شرکت TSMC تولید شود.

همچنین انتظار می‌رود کوالکام در این تراشه با یک خوشه پردازنده متفاوت نسبت به Snapdragon ۸۸۸ کار کند. طبق آخرین آمار منتشر شده تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ در ماه دسامبر معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید

اینتل می‌خواهد در آینده تراشه‌های کوالکام را تولید کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تراشه هوشمند تراشه الکترونیکی تراشه اسنپدراگون تراشه جدید شرکت کوالکام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقال شرکت‌های مهم چینی به مالزی
  • افزایش سلامت دام‌ها با تولید محصول ایرانی
  • عرضه فناوری جدید ساخت تراشه شرکت TSMC تا سال ۲۰۲۶
  • چسب مو چیست و چه کاربردهایی در حالت دهندگی مو دارد ؟
  • رقیب چینی تراشه نورالینک ایلان ماسک معرفی شد
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • روز نحس وجود دارد؟
  • با این فناوری انقلابی، معلولیت دیگر محدودیت نخواهد بود
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه