Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@06:00:46 GMT

آخرین فرصت ریجستر کردن تبلت‌ها

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۶۷۶۶

دارندگان تبلت باید تا پایان امشب (ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه جمعه ۸ مرداد) با قراردادن سیم کارت در داخل تبلتشان، یک تماس با آن برقرار و یا پیامکی ارسال کنند تا تبلت در سامانه همتا ثبت شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرحله دوم طرح ریجستری تبلت‌ها از نهم مرداد ۱۴۰۰ نهایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مرحله دوم طرح رجیستری از ابتدای تابستان امسال آغاز شده و در مرحله اول ساعت‌های هوشمند سیم کارت‌خور از دوازده تیرماه و دیگر محصولات مقرر، در نوزدهم تیرماه رجیستر شدند، حال از ابتدای مردادماه طرح رجیستری تبلت‌ها با محصولات برند لنوو آغاز شد و تبلت‌های لنوو نخستین گروه تبلت‌های وارد شده به طرح رجیستری بودند و مابقی برند‌ها از نهم مرداد ماه در این طرح قرار می گیرند.
در مرحله دوم طرح رجیستری، مانند مرحله نخست، دستگاه‌هایی که پیش از تاریخ اجرای طرح، به کشور وارد شده و مورد استفاده قرار گرفته شده باشند، نیازی به رجیستری ندارند، اما محصولاتی که پس از تاریخ‌های اعلام شده برای هر کالا در شبکه ارتباطی کشور فعال شوند، باید رجیستر شده و در سامانه همتا ثبت شوند.
قرار است با اجرای این طرح، دستگاه‌هایی که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می‌شوند، از دریافت خدمات اپراتوری محروم شوند. برچسب ها: سازمان تنظیم مقررات ، وزارت ارتباطات ، ریجستری ، تبلت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سازمان تنظیم مقررات وزارت ارتباطات ریجستری تبلت طرح رجیستری تبلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها را مشهود دانست و گفت: منابع حاصل از فروش نفت نباید وارد بودجه جاری کشور شود.

عباس آرگون در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با بیان اینکه منابع نفت و گاز یکی از مزیت‌های اصلی کشور به‌ شمار می‌آید، بیان کرد: باید بتوانیم از این منابع خدادادی حداکثر بهره را برای رشد و توسعه اقتصادی کشور ببریم.

وی با تأکید بر اینکه منابع حاصل از فروش نفت را نباید وارد بودجه جاری کشور کرد، افزود: این منابع باید صرف توسعه زیرساخت‌ها و رشد و توسعه دیگر صنایع تولیدی کشور شوند که البته این نقش پارسال مشهود بود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: درصورتی‌که سرمایه‌گذاران بدانند سرمایه‌گذاری در بخش نفت و گاز سودآوری مطلوبی دارد و اعتمادسازی لازم نیز انجام شود، بی‌شک وارد این بازار می‌شوند و سرمایه‌های سرگردان به این بخش تزریق خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • وضع آب و هوا ؛ از فردا سامانه بارشی به کشور وارد می شود
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است