Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@20:39:04 GMT

مهلت ۹ روزه ساسولو به یوونتوس برای خرید لوکاتلی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۱۷۱

مهلت ۹ روزه ساسولو به یوونتوس برای خرید لوکاتلی

باشگاه ساسولو به بانوی پیر تنها ۹ روز دیگر فرصت داده تا پیشنهادی برای خرید مانوئل لوکاتلی ارائه کند که نظر این باشگاه را جلب کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جووانی کارنوالی مدیر ورزشی باشگاه ساسولو تأیید که که مانوئل لوکاتلی هافبک ایتالیایی این تیم با وجود دریافت پیشنهاد‌های پرزرق‌وبرق‌تر از آرسنال و یک باشگاه انگلیسی دیگر، تنها خواستار پیوست به یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنوالی اما به یوونتوسی‌ها تنها 9 روز دیگر برای خرید لوکاتلی فرصت داد.

او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: لوکاتلی می‌خواهد به یوونتوس بپیوندد. با این حال دو باشگاه باید به توافق رسند. باید ببینیم که آیا شرایطی مناسب برای رخ داد این جابجایی فراهم می‌شود یا نه چون در غیر این‌صورت او در کنار ما خواهد ماند. ما فردا مجدداً با یوونتوسی‌ها تماس خواهیم داشت.

مدیرورزشی باشگاه ساسولو افزود: لوکاتلی از آرسنال و یک باشگاه دیگر از لیگ برتر انگلیس پیشنهادهایی دارد، بنابراین تصمیم‌ با خودش است که کدام یک را انتخاب کند یا اینکه در کنار ما بماند.

آخرین پیشنهاد یوونتوسی‌ها، قراردادی 2 ساله به عنوان بازیکن قرضی با بند خرید اجباری در ازای 30 میلیون یورو به علاوه پاداش بوده که از سوی ساسولو رد شده است. ساسولو برای فروش بازیکن 23 ساله‌اش حداقل 40 میلیون یورو می‌خواهد چرا که آرسنالی‌ها حاضر شدند برای این بازیکن 40 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو دیگر به عنوان پاداش پیشنهاد دهند.

کارنوالی ضمن اشاره‌ای مزاح‌آلود درباره تلاش همزمان یوونتوس برای برگرداندن میرالم پیانیچ از بارسلونا، افزود: با شرایط فعلی شاید برای یوونتوس آسان‌تر باشد که میرالم پیانیچ را به خدمت بگیرد تا لوکاتلی. ما هیچ‌یک از ستارگان خود را بعد از هشتم آگوست نخواهیم فروخت. دومنیکو براردی هم یکی از بازیکنان طراز اول‌مان است که می‌خواهیم او را نگه داریم. تا آن زمان هر پیشنهادی به دست‌مان برسد، را بررسی خواهیم کرد و با بازیکن صحبت می‌کنیم اما بعد از آن هیچ‌کسی را نخواهیم فروخت.

پیشنهاد جدید یوونتوس به ساسولو برای جذب لوکاتلیشرط ساسولو برای فروش لوکاتلی به یوونتوس

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس ساسولو یوونتوس ساسولو میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس

ممکن است شاهد آخرین روزهای حضور ژسوس در ترکیب توپچی‌ها باشیم

طرفداری | به گزارش اتلتیک، آرسنال آماده‌است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب، گابریل ژسوس را در تابستان ۲۰۲۴ به فروش برساند. نمایش‌های خوب کای هاورتس در نوک حمله و همچنین عملکرد نوسانی ژسوس در فصل جاری، از مهم‌ترین دلایل این تصمیم عنوان شده‌اند.

گابریل ژسوس که در تابستان ۲۰۲۲ با مبلغی در حدود 52 میلیون یورو از منچسترسیتی به آرسنال پیوست، در فصل جاری 33 بازی برای تیمش انجام داده و آمار 8 گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۷ با آرسنال قرارداد دارد و ارزش تقریبی او با استناد به سایت ترنسفرمارکت، 70 میلیون یورو تخمین زده شده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • آخرین مهلت استفاده از کلابرگ
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس