Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:35:25 GMT

صنعت غذای حلال موضوع همکاری های قزاقستان و تاتارستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۷۳۹۰

صنعت غذای حلال موضوع همکاری های قزاقستان و تاتارستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در جریان دیدار «غیرت تاریبایف» معاون وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان با «مراد زباروف» معاون نخست وزیر و وزیر کشاورزی و مواد غذایی تاتارستان موضوع تبادل تجربه و اجرای پروژه های مشترک در زمینه های صنعت غذایی حلال و محصولات ارگانیک مورد بحث و بررسی قرار داده شد.

دو طرف، تولید لبنیات و اجرای پروژه های مشترک فرآوری شیر در قزاقستان و از جمله از طریق مراکز همکاری بین المللی مرزی را یکی از زمینه های عملی همکاری‌ها عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریبایف و زباروف همچنین ضمن بررسی زمینه های اجرای پروژه های مشترک در حوزه صنعت غذای حلال و محصولات ارگانیک، بر لزوم تهیه استاندارد واحد در این زمینه تاکید کردند.

قابل ذکر است که تاتارستان طی سال های اخیر در توسعه همکاری های بین مناطق روسیه با کشورهای آسیای مرکزی نقش مهمی ایفا و اقدام به مشارکت و تولیدات مشترک در بخش های مختلف کرده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: قزاقستان تاتارستان همکاری صنعت غذایی حلال محصولات ارگانیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقاییان نژاد بعداز ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار قم از مونوریل در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قم برای حل مشکلات مونوریل عزم دارد و در این راستا به مصوبه سفر رییس جمهور در سفر استانی در خصوص این پروژه عمل کرده است.

شهردار قم بیان کرد: شهرداری و دولت در زمینه موضوع مونوریل قم اختلافی با یکدیگر ندارند هر چند نگرانی‌های فنی و اقتصادی در خصوص اجرای این پروژه وجود دارد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه همه مباحث در زمینه پروژه مونوریل کارشناسی و فنی بوده افزود: تلاش می شود در نهایت تا اقدامی با صرفه و صلاح مردم قم صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه حل مشکلات مونوریل قم در دفتر معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در این جلسه موانع و مشکلات مونوریل قم دسته بندی و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها صورت گرفت.

شهردار قم بیان کرد: دولت و شهرداری تصمیمات مشترکی در خصوص مونوریل قم اتخاذ کردند که در مرحله اول ۴.۷ کیلومتر از این پروژه اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و ۶.۸ کیلومتر دیگر در مرحله دوم تکمیل خواهد شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه نمی خواهیم خطB متروی قم حذف شود افزود: اجرای خطوط A و B متروی قم در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم آمده و جز لایفنک حمل و نقل شهری قم است.

کد خبر 6094696

دیگر خبرها

  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد 
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری