Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمد نیکخواه بهرامی پیش از دیدار  با فرانسه در آخرین بازی تیم ملی بسکتبال در المپیک توکیو عنوان کرد: سطح تیم‌های حاضر در المپیک بسیار بالاست و ۱۲ تیم برتر دنیا اینجا جمع هستند.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ادامه داد: در جام جهانی ۳۲ تیم حاضر هستند و شما باید دو مرحله صعود کنید تا به جمع ۱۲ تیم برتر برسید پس در المپیک از همان شروع انگار در سومین مرحله جام جهانی هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص صحبت‌های مطرح شده در رابطه با خداحافظی از بازی‌های ملی پس از بازی با فرانسه اظهار داشت: احتمال دارد این اتفاق بیفتد اما من از یک سری کارها مثل بوسیدن چهار گوشه زمین خوشم نمی‌آید.

نیکخواه بهرامی تاکید کرد: هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام اما شاید بعد از این بخواهم وارد دنیای مربیگری بشوم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی صمد نیکخواه بهرامی المپیک توکیو تیم ملی بسکتبال خداحافظی المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا عید غدیر طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!