Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم سینمایی خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا برنده ۲ جایزه بهترین فیلم و بهترین گروه بازیگران از فستیوال بین‌المللی فیلم «زنان بیروت» لبنان شد.

جشنواره بین المللی فیلم زنان بیروت که تحت عنوان «زنان برای تغییر» با گردآوری فیلمسازان و دوست‌داران سینما از سراسر جهان با استفاده از قدرت لنز و سینما که پنجره ای برای جامعه و به ویژه زنان است، با مسائلی مانند برابری جنسیتی، هویت جنسی و خشونت خانگی توسط انجمن فیلم بیروت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره که شامل فیلم‌هایی درباره زنان و یا ساخته شده توسط زنان است، با هدف برجسته ساختن قدرت زنان در موقعیت‌های مختلف هر سال در ماه جولای/ مرداد ماه برگزار می‌شود.

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و آیلین جاهد به عنوان بازیگران اصلی در خط فرضی ایفای نقش کردند.

برچسب‌ها پژمان جمشیدی فرنوش صمدی سینمای ایران در جهان سحر دولتشاهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پژمان جمشیدی فرنوش صمدی سینمای ایران در جهان پژمان جمشیدی فرنوش صمدی سینمای ایران در جهان سحر دولتشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)

عصر ایران - آلفردو جیمز پاچینو که بیشتر به نام آل پاچینو شناخته می شود، یکی از مشهورترین بازیگران جهان است. وی فردی شناخته شده و مورد احترام در دنیای بازیگری است. با این وجود، سلیقه وی در زمینه مد نیز هنوز الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان است. وی به اندازه هنرنمایی خود در فیلم های سینمایی، در زمینه انتخاب لباس و پوشش نیز سلیقه خوبی دارد.

فیلم سینمایی راه کارلیتو (Carlito’s Way) یکی از مشهورترین فیلم های این بازیگر مطرح هالیوود است. ترنچ کت چرمی که وی در این فیلم به تن داشت، همچنان برای افرادی که به سبک پوشش دهه 90 علاقمند هستند، یک گزینه خوب محسوب می شود. راه کارلیتو به کارگردانی برایان دی پالما در سال 1993 اکران شد.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم پوشیده بود به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازیگر معروفی که در 11 سالگی با الویس پرسلی کارش را شروع کرد(+عکس)

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم