Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری ضمن تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم اظهار داشت: به همت روحانیون مستقر، مراکز قرآنی، هیئات مذهبی، کانون‌های فرهنگی – تبلیغی و مراکز و تشکل‌های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی امسال شاهد تدارک و اجرای 4346 برنامه فرهنگی – مذهبی ویژه‌ی دهه‌ی امامت و ولایت در سطح استان و همچنین در فضای مجازی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به اجرای «طرح اطعام غدیر» در سطح استان اظهار داشت: این طرح در 8 مورد با همکاری بنیاد علوی و ۳۰ مورد با مشارکت‌های مردمی در سطح استان در حال اجرا است.

حجت الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فضاسازی ایام غدیر در بیش از 500 نقطه‌ی استان، برگزاری 100 کاروان شادی و برگزاری بیش از 3000 مسابقه فرهنگی و پویش‌های ویژه گرامیداشت دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت مراکز مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان در حال برگزاری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزاری ۳۰۸ منبر تبلیغی با محوریت امامان روستا و محله و روحانیون مستقر و همچنین برگزاری 400 منبر در مراسم‌های هیئات مذهبی در سطح استان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده ویژه دهه امامت و ولایت در سطح استان عنوان کرد.
حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های روحانیون مستقر استان بوشهر در دهه ولایت و امامت پرداخت و افزود: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، غبار روبی گلزار شهدا، مدیریت جشن‌های ویژه این دهه، برگزاری و مشارکت در اجرای سرودهای میدانی، قربانی‌کردن به مناسبت عید قربان، برگزاری ایستگاه‌های نقاشی، خطبه‌خوانی، اقامه نماز عید قربان، اطعام غدیر، دعای عرفه، تهیه و توزیع بسته‌های ‌معیشتی، راه‌اندازی «پویش هر خانه، یک پرچم»، برگزاری مسابقه نهج‌البلاغه، توزیع نان صلواتی و برگزاری مسابقات ورزشی از محورهای مهم برنامه‌های اجرا شده توسط روحانیون مستقر استان بوشهر به شمار می‌روند.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بوشهر سازمان تبلیغات دهه ولایت و امامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است، گفت: کسی آن جا برای تبلیغ نرفته و با خلقت و فطرت انسان هم سو است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در جمع فرماندهان رده‌های سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، اظهار داشت: این بیداری که در غرب پیش آمده پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است و کسی آنجا برای تبلیغ نرفته است.

وی با بیان اینکه باید خدا را شکر کنید که راه انسانیت و محبت و علم را پیش گرفته‌اید که تمام آن نور است، گفت: امامت بالاترین جایگاه را در اسلام دارد و مسئله امامت به این دلیل اهمیت دارد که زندگی بشر طوری است که در هر امری پیشوا و پیرو دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه تمام خرابی‌های جهان به خاطر سر بر تافتن از عدالت حق، عدل و الهی است، افزود: قرآن کریم، پیشوایان را به دو نوع تقسیم کرده است، یک گروه از پیشوایان که لازمه کارشان و دعوت جامعه این است که به بدبختی دنیا گرفتار شوند و پاداش آنان آتش است و یک گروه دیگر از پیشوایان کسانی هستند که خداوند آنان را قرار داده است و بر اساس دین خدا، مردم را تربیت می‌کنند و خیر دنیا و آخرت را می‌بینند.

وی ادامه داد: یک انسان و یا جامعه متعهد و عاقل و هوشیار تمام تلاش خود را بر روی شناخت پیشوای خود به‌کار گیرد و بدانید که امامت بالاترین جایگاه را دارد و از رسالت اهمیتش بیشتر است.

عبادی با تاکید بر اینکه کسی که ظالم است در دین جایگاهی ندارد، یادآور شد: این اتفاقاتی که در غزه، فلسطین، آفریقا و غرب آسیا و غیره رخ می‌دهد برای این است که بشر به دنبال اهم مسائل خود یعنی امامت نرفته است.

انتهای پیام/253/

دیگر خبرها

  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • راه‌اندازی «مدارس سعادت» در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۵۰درصد واحدهای شوینده‌ کشور در قزوین مستقر هستند
  • بیداری غرب، پیام امامت انقلاب اسلامی ایران است
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر