Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله سلمان‌زاده جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در شبانه روز گذشته ۱۳۷ نفر در آبادان، ۸۳ نفر در خرمشهر و ۶۸ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به بیماری کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از ۲۸۸ مورد مثبت جدید کرونا در این منطقه ۱۱۹ نفر در آبادان ، ۷۷ نفر در خرمشهر و ۶۶ نفر در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: طی روز گذشته نیز ۲۹ بیمار در بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان بستری و ۴۲ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بستری شدگان در بیمارستان های جنوب غرب خوزستان را ۲۰۷ نفر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته موردی فوتی ناشی از کرونا در منطقه گزارش نشده است.

سلمان زاده گفت: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۲۱۶ هزار و ۷۴۸ مورد بوده که از این تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۷ نفر بستری و ۱۱۰ هزار و ۴۳ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستانها مرخص شده اند شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: از این تعداد مراجعان به مراکز نمونه گیری تا به امروز ۳۹ هزار و ۵۰۰ مورد مثبت مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شده اند که ۱۸ هزار و ۵۳۰ نفر مربوط به آبادان، ۱۲ هزار و ۲۲۶ نفر در خرمشهر و هشت هزار و ۷۴۴ نفر نیز از شادگان گزارش شده است.
شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آبادان ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت علوم پزشکی آبادان جنوب غرب خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی‌پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید کردند.

بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.

همچنین این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت ۲ روز (۴ و ۵ اردیبهشت) به میزبانی خوزستان در شهرهای آبادان و خرمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 6086777

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان