Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:03:48 GMT

کشتی اسرائیلی در عمان زمین گیر شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۴۴۷

کشتی اسرائیلی در عمان زمین گیر شد

به گزارش خوندنی آنلاین وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد:در حال تحقیق درباره گزارش‌ها از حمله به یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان است.

یک سخنگوی وزارت دفاع انگلیس در گفت و گو با بی‌بی‌سی مدعی شد: "این وزارت خانه از گزارش‌های حمله به یک کشتی تجاری با مالک اسرائیلی در نزدیکی ساحل عمان مطلع است. مقر فرماندهی نیروهای مسلح انگلیس در منطقه در حال تحقیق در این باره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" این ادعا در حالی مطرح شده که اسرائیل یا عمان در این باره موضعی نگرفته‌اند.

اگر گزارش درست باشد این سومین حادثه این چنینی برای یک کشتی مرتبط با اسرائیل در شش ماه اخیر است. یک واحد نیروی دریایی انگلیس که مسئولیت هماهنگی با کشتیرانی تجاری را دارد گفته به نظر نمی‌رسد اتفاقی که در نزدیکی جزیره مصیره عمان افتاده دزدی دریایی بوده باشد.

کمتر از یک ماه پیش یک کشتی باربری که سابقا مالکی اسرائیلی داشت در آب‌های نزدیک همین منطقه مورد حمله قرار گرفت.پنج ماه قبل هم انفجاری در یک کشتی اسرائیلی دیگر در دریای عمان رخ داد. 

منبع: فردا

کلیدواژه: انگلیس زمین عمان کشتی وزارت دفاع یک کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود

اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل از موافقان حمله به جنوب غزه، نتانیاهو را تهدید کرد و گفت: اگر تصمیم بگیرید، پرچم سفید بلند کنید و فرمان اشغال رفح (جنوب غزه) را که مأموریت نابودی حماس، بازگردانی امنیت ساکنان جنوب و شهروندان اسرائیل و همچنین بازگردانی تمام برادران ما و برادران ربوده‌شده ما به خانه‌هایشان است، لغو کنید، کابینه‌ای که آن را ریاست می‌کنید، دیگر حق وجود داشتن نخواهد داشت.

اخیراً در مصر به عنوان میانجی مذاکرات آتش‌بس غزه، پیشنهاد‌هایی برای تبادل اسرا، برقراری آتش‌بس و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از غزه مطرح شده است که برخی وزرای اسرائیلی به‌شدت با آن مخالفت کرده‌اند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • وزیر اسرائیلی به نتانیاهو: به رفح حمله نکنی، کابینه‌ات ساقط می‌شود
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه