Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@11:24:08 GMT

عکس لو رفه از مراسم ازدواج کاوه رضایی + عکس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۸۵۴۱

عکس لو رفه از مراسم ازدواج کاوه رضایی + عکس

مه شو :کاوه رضایی (متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۱ در اسلام‌آباد غرب)  کاوه رضایی بازیکن فوتبال اهل ایران می‌باشد کاوه رضایی کە دوران کودکی و نوجوانی و جوانی خود را در شهر گیلان‌غرب گذراند و فوتبال خود را زیر نظر آقای فرامرز قباسیاە شروع کرد. کاوە رضایی در پست مهاجم برای تیم شارلوا در لیگ برتر بلژیک بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاتوق آنلاین : او سابقه حضور در تیم‌های استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و سایپا و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد. رضایی همچنین سابقه بازی برای تمام رده‌های پایه تیم ملی ایران را دارد. کاوه رضایی آقای گل جام ملت‌های آسیا زیر ۱۶ ساله‌های ۲۰۰۸ است. او در اردیبهشت ماه ۹۶ با فرنوش شیخی ملی پوش تیم ملی والیبال ایران ازدواج کرد.
کاوه رضایی فوتبالیست کشورمان و فرنوش شیخی مدتی پیش ازدواج کردند.به تازگی عکسی از مراسم ازدواج کاوه رضایی و همسرش توسط این فوتبالیست منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: کاوه رضایی کاوه رضایی استقلال کاوه رضایی فوتبالیست کاوه رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب

محسن رضایی با هدف وحدت در نیروهای انقلاب ضمن استقبال از دیدار با چندین گروه از تشکل‌های جدید از جمله شریان، جماران و صبح ایران با تبیین اوضاع خاص کشور، آنها را به برادری و وحدت دعوت کرد.

گزارش جلسات و دیدارها متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود
  • شرط عجیب یک معلم برای ازدواج + فیلم
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است / عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس