Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز جمعه در برنامه ویدیوکنفرانسی افتتاح ۸۰ هزارمین واحد طرح مسکن محرومان بنیاد مسکن که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، افزود: خراسان رضوی با برخورداری از مخاطرات طبیعی به ویژه گسل‌های متعدد، یکی از مستعدترین استانها از نظر آسیب پذیری مسکن، بویژه در بخش روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از ۱۵۲ هزار واحد مسکن روستایی زیر پوشش طرحهای مقاوم سازی، عملیات اجرایی ۲۹ هزار واحد که از سیل آسیب دیده بود، به اتمام رسیده است، ۱۲ هزار واحد دیگر آن مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مربوط به مددجویان بهزیستی است که مقاوم سازی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بخشی از خانه های غیرمقاوم روستایی در حاشیه شهر مشهد قرار دارد، افزود: پارسال بهسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی به استان خراسان رضوی تکلیف شد که از این تعداد هشت هزار واحد در روستاها و ۲ هزار واحد در حاشیه شهر مشهد قرار دارد.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: از هشت هزار واحد مزبور در استان تاکنون هفت هزار و ۹۱۹ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند که عملیات اجرایی هفت هزار و ۳۵۷ واحد از اسکلت تا سفت کاری در حال انجام است، از این تعداد نصب در و پنجره ۶ هزار و ۳۶۲ واحد انجام شده که عملیات اجرایی آنها ظرف یکی دو ماه آینده به اتمام می رسد.

میرجعفریان اضافه کرد: عملیات اجرایی ۲ هزار واحد در حاشیه شهر مشهد آغاز شده است که بازسازی تعدادی از آنها به مرحله سفت کاری نیز رسیده است.

وی از رییس سازمان برنامه و بودجه خواست همان طور که این سازمان به دلیل تغییر قیمتها، میزان تسهیلات ارزان قیمت واحدهای مسکونی غیرمقاوم را افزایش داد، میزان کمکهای بلاعوض برای بازسازی برخی از این واحدها را افزایش دهد تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسند.

به گزارش ایرنا، امروز هشتاد هزارمین واحد طرح مسکن محرومان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، یادواره مرحوم علیرضا تابش، در روستای "اسفیوخ" از توابع بخش مرکزی تربت‌ حیدریه به بهره برداری رسید.

سهمیه این شهرستان برای ساخت مسکن محرومان ۲۸۹ واحد تعیین شده بود که تماما به بانک‌های عامل معرفی و عملیات ساخت آنها آغاز شده است.

 تاکنون برای ساخت این واحدها ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۵۱ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شده که سهم هر واحد مسکونی ۲۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض بوده‌ است.

برچسب‌ها خانه روستایی تسهیلات مسکن مشهد مقاوم سازی استانداری خراسان رضوی تربت حیدریه بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه روستایی تسهیلات مسکن مشهد خانه روستایی تسهیلات مسکن مشهد مقاوم سازی استانداری خراسان رضوی تربت حیدریه بنياد مسكن انقلاب اسلامی محمدباقر نوبخت عملیات اجرایی خراسان رضوی مقاوم سازی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه