Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@00:52:43 GMT

لزوم تسهیل خدمات‌دهی در سازمان آرامستان‌های یزد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۱۸۱

لزوم تسهیل خدمات‌دهی در سازمان آرامستان‌های یزد

معاون خدمات شهری شهرداری یزد از دستور سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی به خصوص ایجاد دسترسی‌ها برای ارتقای آسایش شهروندان درزمان تردد و پیک مراجعه به سازمان آرامستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر امین مقدم در اینستاگرام خود نوشت:

"در بازدید از سازمان آرمستانهای شهرداری یزد از تلاش پرسنل خدوم این سازمان در ایام مختلف سال و بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا قدر دانی شد حضور شما در کنار سایر گروه‌های خدماتی و امدادی در این ایام پر تنش، موجب حفظ بهداشت و امنیت شهر گردید که بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از پروژه‌های در دست اقدام سارمان بازدید شد. دستور سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی بخصوص ایجاد دسترسی‌ها برای ارتقای آسایش شهروندان درزمان تردد و پیک مراجعه به سازمان گردید.

همچنین هماهنگی‌های لازم را به منظور اتمام عملیات عمرانی قطعه اموات کرونایی، با سازمان عمران و باز آفرینی فضای شهری نیز انجام شد. "

کد خبر 510638

منبع: ایمنا

کلیدواژه: یزد خدمات شهری اینستاگرام آرامستان پروژه هاي عمراني بازآفرینی شهری فضای شهری امنیت شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

ابوطالب شفقت در نشست تخصصی با رئیس و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه خدمات‌رسان به همراه معاونت عمرانی استانداری حداکثر تا پایان ماه جاری فرصت دارند که سهم همه اعتبارات خود را در وزارتخانه‌های مربوطه مشخص و نتایج پیگیری را اطلاع دهند.

وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود

وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به همراه معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری هرچه سریع‌تر وضعیت قانون بودجه و همه اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای را مشخص کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه حتماً تأکیدات لازم را درباره تقسیم کار دستگاه‌ها و نحوه جذب اعتبارات از وزارتخانه‌ها را خواهم داد، بیان کرد: باتوجه‌به دستورات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مناطق محروم، تمامی نقاط استان اعم از محروم و غیر محروم باید مشخص شوند تا بدانیم در چه نقاطی چه خدمات و کارهایی نیاز است.

شفقت، افزود: هر دستگاهی باید قانون بودجه را به‌خوبی مطالعه کند تا بداند چه وظایفی را در نحوه خدمات‌رسانی و اینکه چگونه می‌تواند از وزارتخانه مربوطه سهم همه اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی را دریافت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است