Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رادیوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کشتی که در سواحل عمان مورد حمله قرار گرفت، ژاپنی است و توسط یک شرکت اسرائیلی به مالکیت ایان عوفر بازرگان اسرائیلی اداره می شود.

پیش از این وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده بود که کشتی بازرگانی هدف قرار گرفته در سواحل عمان ، در مالکیت رژیم اسرائیل قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بازرگانی دریایی ارتش انگلیس در بیانیه کوتاهی در این باره گفته بود که این حادثه اواخر پنجشنبه شب در شمال شرقی جزیره "مصیره" کشور عمان و در فاصله نزدیک به ۳۰۰ کیلومتری مسقط پایتخت این کشور واقع در شبه جزیره عربی رخ داده و انگیزه آن، دزدی دریایی نبوده است.

گروه امنیت دریایی تحت مدیریت نیروهای دریایی انگلیس موسوم به "United Kingdom Maritime Trade Operations" (UKMTO) پیشتر در گزارش خود آورده بود: این گروه گزارشی را از یک کشتی دریافت کرده است که در مختصات "211612N 0594542E" هدف حمله قرار گرفته است.

براساس این گزارش، این حمله ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه به وقت محلی شرق آمریکا روی داده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب‌ها توکیو عمان رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توکیو عمان رژیم صهیونیستی توکیو عمان رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن

 آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) از وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس امروز (یکشنبه) اعلام کرد که گزارشی از وقوع یک حادثه در فاصله ۱۷۷ مایلی در جنوب شرقی بندر «نشطون» واقع در شرق یمن دریافت کرده است.

این آژانس افزود که گزارش مربوط به نزدیک شدن یک قایق کوچک با چهار سرنشین به یکی از کشتی‌ها بوده است.

آژانس مذکور مدعی شد که کشتی مذکور آسیبی ندیده و سالم به مسیر خود ادامه داده است و مسوولان مربوطه در حال انجام تحقیقات در این خصوص هستند.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است. نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی کانتینری در دریای سرخ با چند موشک هدف قرار گرفت
  • اخباری از حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • بلینکن بار دیگر به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین