Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای پیامبر اعظم (ص) ضمن بیان اینکه هرکجا به غربی‌ها تکیه زدیم به هیچ موفقیت و پیشرفتی دست پیدا نکردیم، ابراز داشت: این درس بزرگ باید عبرتی برای دولت سیزدهم شود که بدانیم هیچ کجا غربی‌ها خیرخواه مردم نبوده و تنها منافع خود را از قبال ما دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و داشته‌های خود توانستیم به موفقیت‌های ارزشمندی دست پیدا کنیم، افزود: عده‌ای در کشور غرب‌گرا بوده و قبله خود را غربی‌ها می‌دانند که در پاسخ به این افراد باید گفت نتیجه اعتماد بیش از حد به غرب عدم پیشرفت بوده است.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه توقعات و انتظارات از توافق با غرب برآورده نشده است، ابراز داشت: معتقد به مذاکره، گفتگو و تعامل هستیم و این به شرطی که دشمن از این رویه سو استفاده نکند و به هیچ عنوان زیاده‌خواهی غربی‌ها را نخواهیم پذیرفت.

امینی بابیان اینکه تجربیات گذشته پیرامون مذاکره با غربی‌ها باید عبرتی برای دولت سیزدهم باشد، تصریح کرد: برخی مردم، مسئولان، نیروهای نظامی و مسئولان را محکوم می‌کنند در حالی که علت اصلی همه این مشکلات از غرب ناشی می‌شود و این غرب گرایان باید کار دشمنان را محکوم کنند.

وی افزود: همه دولت‌ها دارای نقاط قوت و ضعف‌هایی بودند که در مواجه با آن‌ها باید جانب انصاف را نیز رعایت کرد و معتقدیم هر فردی قدمی برای خدمت به مردم بردارد پاداش او نزد خداوند محفوظ خواهد بود و امیدواریم در ادامه شاهد اتحاد و همدلی هر چه بیشتر بین دولت، مردم و مسئولان باشیم.

کد خبر 5268916

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهرود شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه دولت سیزدهم عباس امینی ویروس کرونا عید غدیر خم کرمانشاه آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها شیوع کرونا ایلام خطبه های نماز جمعه جشن عید غدیر غدیر خم غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آرزوی مارادونا که توسط پله برآورده شد
  • کوین اونز: 9 ماه از قراردادم باقی مانده و از آینده مطمئن نیستم/ اخبار WWE
  • توافق وست هم با خولن لوپتگی
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • پیکر شهید «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم