Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه فعالیت مراکز تزریق واکسن همچنان برای افراد بالای ۵۵ سال که پیامک نوبت دهی دریافت کرده اند، انجام می‌شود، گفت: با توجه به دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مورد انجام واکسیناسیون افراد با مشاغل پُرخطر، برنامه ریزی برای واکسیناسیون این افراد در استان فارس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل درون شهری مانند رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های شهری نیز از امروز آغاز شده است، افزود: تهیه آمار و برنامه ریزی و مقدمات مابقی افراد با مشاغل پُرخطر در استان نیز در حال انجام است و واکسیناسیون آنان نیز تا روز‌های آینده انجام می‌شود.

همتی در ادامه توضیح داد: طبق دستور وزیر بهداشت و بخشنامه ارسال شده، واکسیناسیون اساتید حوزه و دانشگاه، معلمان، کارکنان مدارس، رانندگان سرویس مدارس، خبرنگاران و کارکنان صدا و سیما، زندانیان، عوامل حمل و نقل بین جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی، تمامی افرادی که در فرودگاه ها، خطوط راه آهن و در جاده‌ها فعالیت می‌کنند؛ کارکنان بانک ها، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک، ممیز‌های بهداشتی و دفاتر خدمات سلامت، بیماران دیابتی که در سامانه سیب نام نویسی کرده اند و باقیمانده بیماران خاص و صعب العلاج نیز در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اینکه طبق بخش نامه جدید وزارت بهداشت، قاضی‌های دادگستری نیز در اولویت برنامه ریزی واکسیناسیون قرار گرفته اند، ادامه داد: از گروه‌های اعلام شده، واکسیناسیون کارکنان صدا و سیما و زندانیان در شیراز از دیروز آغاز شد و در حال انجام است.

این مقام مسئول در دانشگاه با اعلام اینکه واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل درون شهری نیز از امروز آغاز شده و هم اکنون نیز در حال انجام است، یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده، واکسن کووید۱۹برای مشاغل پُرخطر و دیگر زندانیان استان در اختیار شبکه‌های بهداشت و درمان استان فارس قرار داده شده و از امروز، تزریق واکسن برای آنان نیز آغاز می‌شود.

همتی عنوان کرد: تلاش می‌شود با برنامه ریزی‌های انجام شده، نزدیک به ۷۰ درصد گروه‌های هدف مشخص شده تا هفته آینده در فارس واکسینه شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا علوم پزشکی شیراز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی