Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:32:24 GMT

صدا و سیما فقط موارد نامطلوب پردیس را منعکس نکند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۵۶۹

صدا و سیما فقط موارد نامطلوب پردیس را منعکس نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر فاز ۴ شهر پردیس، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار‌کرد: انتظار به سر رسید و فاز اول بیمارستان انصار الغدیر بومهن افتتاح شد اما امیدواریم مسوولان تلاش بیشتری کنند تا هرچه سریعتر فازها و بخش‌های دیگر این بیمارستان افتتاح شود تا مردم بیش از این زجر نکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه پردیس گفت: مرحوم عباس جابر انصاری بیمارستان را ساخته و تحویل دانشگاه دادند و صدقه جاریه‌ای به یادگار گذاشتند و مسؤولان را بسیج کرد تا این بیمارستان را تجهیز و در اختیار مردم بگذارند و از همینجا از مردم توانمند درخواست داریم در این کارها خیر شرکت کنند و می‌توانند با نیت تجهیز و یا توسعه این بیمارستان در این کار خیر سهیم باشند.

وی با اشاره به سالروز تاسیس صدا و سیما، تاکید کرد: این سازمان باید به پردیس توجه کرده و امتیازات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و... را هم منعکس کند و رسالتشان این نباشد که پردیس را با موارد بد منعکس کنند.

حسینی ادامه داد: صداوسیما به خوبیها و امتیازات این شهرستان هم بپردازند و در کنار آن مشکلات را هم به گوش مسوولان برسانند تا آنها برای رفع این معضلات دست به کار شوند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه مومنین تلاش کنند تا عامه مردم غدیر را بیشتر بشناسند، تشریح کرد: در این عید تمام هیات ها، مساجد، خیریه ها، فعالان فرهنگی، بسیج، سپاه، دفتر خدمت رضوی و... در غالب قرارگاه فرهنگی اقدامات پسندیده زیادی مانند اطعام علوی را با پخت و توزیع دها هزار پرس غذای گرم، برپایی کاروان شادی، توزیع سبدهای معیشتی و... انجام دهدند که جای تشکر دارد و این وحدت و هماهنگی مسایل فرهنگی را به خوبی  در پردیس نشان میدهد.

وی ادامه داد: سند ۲۰۳۰ خانواده‌ها، مسائل فرهنگی و... را هدف قرار داده و مانع توسعه کشور شده و به صورت پنهانی به دنبال تساوی جنسیتی هستند تا ترویج روابط آزاد را شاهد باشند.

حسینی اضافه کرد: والدین باید مراقبت انقلابی از خانواده هایشان داشته باشند، زیرا بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند فرزندان و فضای مجازی مورد استفاده آنها را مدیریت کنند و امروز جوانانمان در فضای مجازی رها هستند و برای رسیدگی به آنها باید مقتدرانه اما مهربان رفتار کنیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به اتفاقات المپیک، ابراز کرد: اتفاقات خوب و برخی موارد نگران کننده‌ای داشتیم و جواد فروغی مقتدرانه جنگید و برد شیرینی را رقم زد و سجده شکر خود بر چفیه زده و خود را سرباز وطن نامید و در ادامه مدال المپیک خود را به امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری تقدیم کرد که این عزت مردان بسیجی را نشان می‌دهد.

وی افزود: برخی از ورزشکاران از رویارویی با رژیم صیهونیستی خودداری کردند و نتیجه را دیدیم که دو ورزشکار از الجزایر و سودان از جوانان ایرانی الگو گرفتند و این الگوبرداری از جوان انقلابی ما قابل تحسین است.

حسینی با اشاره به رسوایی جدید رژیم صیونیستی عنوان کرد: این رژیم سیطره نفوذ نرمشان را با بدافزار جاسوسی پگاسوس نشان دهدند و از این طریق آماج حملات سایبری را به مقامات ارشد اکثر کشورها، مراکز صنعتی و خانواده های آنها داشته و وسایل هوشمندشان را هک کرده و اطلاعاتشان را دریافت کردند که  این ذات خبیث این رژیم کودک‌کش را نشان داد و ما نیز باید مراقب باشیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به رسوایی آمریکایی ها در افغانستان، تشریح کرد: خروج این کشور از افغانستان درس عبرتی برایشان بود و نشان داد ۲۰ سال اشغال این کشور ارتش افغانستان را به آنها وابسته کرده و خروج یک‌مرتبه آمریکا باعث این اتفاقات شد و آنهایی که تلاش می‌کردند ایران هم به آمریکا وابسته شود باید درس عبرت گرفته و شرم کنند.

حسینی گفت: پلیس راهور شهرستان پردیس برنامه خوبی را در بحث رفع مشکلات ترافیکی اجرا و از مسوولان درخواست داریم به اجرای این برنامه‌‌ها کمک کنند تا برنامه‌های کوتاه، میان و بلند مدت ترافیک شهری اجرا و مشکلات کمتر شود تا با رشد جمعیت با ترافیک‌های فوق سنگین مواجه نشویم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدا و سیما امام جمعه پردیس نماز جمعه امام جمعه پردیس خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز ۵ جنوبی با گلایه از قطع گاز و تعطیلی مسجد گفت: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض ۳۰ میلیون تومانی نیستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پردیس، مسجد المهدی واقع در فاز 5 جنوبی پردیس، تنها مسجد این محدوده است که از سال 1401 توسط شرکت عمران پردیس تحویل اداره اوقاف شهرستان پردیس شده است.

مسجد المهدی تنها مسجد موجود در فاز 5 جنوبی است که در کانون اصلی منطقه و مورد توجه مردم قرار گرفته و بسیاری از مراسم‌ و آئین‌های جشن، شادی و عزاداری در مناسبت‌های مختلف در آن برگزار می‌شود.

تحویل مسجد به اوقاف در حالی که نیمه‌کاره بود

در پی صدور اخطار اداره گاز شهرستان پردیس مبنی بر قطع گاز به دلیل بهای سنگین و عقب‌افتاده مسجد، روز گذشته گاز مسجد قطع و مورد اعتراض اهالی و ساکنان فاز 5 مسکن مهر قرار گرفت. در این خصوص حجت‌الاسلام مهدی نایب زاده امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی مسکن مهر در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در پردیس، با ابراز گلایه از برخی از مسئولان اظهار داشت: مسجد المهدی در سال 1401 از طریق شرکت عمران طی صورت‌جلسه با حضور امام‌جمعه به اداره اوقاف شهرستان پردیس تحویل و سپس به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: باتوجه‌به نیاز اهالی، شرکت عمران در آن زمان مسجد را زودهنگام و نیمه کاره تحویل داد که بر این اساس اغلب اقدامات آماده سازی مسجد ناتمام بود و توسط اهالی و نمازگزاران و بنده به اجرا رسید.

امام‌جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در ادامه گفت: کنتور گاز مصرفی نصب شده در مسجد کارگاهی بوده و شرکت عمران موظف بود در زمان تحویل به کنتور گاز مسجد تغییر می‌داد.

 

.

 

وی ادامه داد: پس از بروز مشکل با پیگیری نمازگزاران و مراجعه به شرکت عمران جوابی دریافت نکردیم و مسئول شرکت عمران اذعان داشته که در سال 1401 مسجد تحویل شده و مشکل فعلی ارتباطی با فعالیت شرکت عمران ندارد!

حجت‌الاسلام نایب زاده در ادامه گفت: باتوجه‌به قطعی گاز و بهای سنگین آن که بر عهده مسجد است، اداره گاز در اختصاص اشتراک واحدهای تجاری مسجد نیز ممانعت کرده و تسویه تمام بدهی‌های مسجد را مطالبه کرده است.

به گزارش تسنیم اصلاحیه فراز اول از ماه 21 الحاقی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، فضاهای اصلی مساجد، حسینیه‌ها، موسسات قرآنی،‌ دارالقرآن‌ها،‌ حوزه‌های علمیه، گلزارهای شهدا، امامزاده‌ها، خانه‌های عالم روستاها و اماکن مذهبی اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی از پرداخت هزینه مصارف ماهانه آب، برق و گاز معاف می‌باشند. این حکم شامل اماکن تجاری وابسته به آنها نیست.

وعده تحویل 3500 واحدمسکن مهر پردیس تا خرداد

امام‌ جماعت مسجد المهدی فاز 5 جنوبی در پایان با تاکید بر اینکه با قطع گاز مسجد به طور کامل تعطیل شد، خاطرنشان کرد: گاز برای مصارف مسجد جزو نیازهای اساسی و ضروری است و در حال حاضر هیچ مسئولی جوابگو نیست و ما هم قادر به پرداخت قبض 30 میلیون تومانی نیستیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین، دستاورد غرب وحشی و مدعی دموکراسی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم