Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و از فدراسیون بسکتبال، «محمد حسن‌زاده» بازیکن تیم ملی کشورمان در خصوص تقابل با تیم‌های جمهوری چک، آمریکا و فرانسه در المپیک توکیو، اظهار داشت: در بازی مقابل چک نمایش قابل قبولی داشتیم و با یک کار گروهی و تیمی توانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم آمریکا در تمام دنیا بسیار شناخته شده است و ما نمی‌توانستیم هراشتباهی را مقابل آن‌ها انجام دهیم‌ که آن‌ها ما را جریمه نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی بسیار سطح بالا و سختی بود.

وی افزود: مقابل فرانسه هم بازی بسیار سختی خواهیم داشت، تمام تیم‌هایی که در المپیک حضور دارند از بهترین‌های دنیا هستند. کار ما خیلی سخت خواهد بود، اما تمام سعی و تمرکز ما در این راستا است که بتوانیم بهترین بازی ممکن را ارائه دهیم.

بازیکن تیم ملی بسکتبال کشورمان در پایان اضافه کرد: در المپیک بهترین تیم‌های دنیا حضور پیدا می‌کنند، حضور تیم ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای بسکتبال کشورمان رقم بخورد.

تیم ملی بسکتبال کشورمان در دو بازی قبلی هود مقابل جمهوری چک و آمریکا قرار گرفت و نتیجه را در هر دو دیدار واگذار کرد. تیم ایران در آخرین دیدار خود از ساعت ۴:۳۰ روز شنبه مقابل فرانسه قرار خواهد گرفت. 

منبع: فدراسیون بسکتبال برچسب‌ها فرانسه فدراسیون بسکتبال جمهوری چک‌ المپیک توکیو پروندهٔ خبری بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه فدراسیون بسکتبال جمهوری چک فرانسه فدراسیون بسکتبال جمهوری چک المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان نویدکیا ۲۴ فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر با انجام یکی از بهترین بازی‌های خودشان مقابل پیکان متوقف شدند.
مس تقریبا ۱۲ روز قبل از بازی امروز تهاجمی‌ترین بازی فصل خودش را مقابل پیکان انجام داد اما به شکل عجیبی با تساوی دو بر دو از این بازی خانگی بیرون رفت.
هشت سیو موفق ناصری، سنگربان پیکان، بهترین آمار فصل او را رقم زد. ۲۰ شوت از جانب مهاجمان مس و ثبت رکورد بی‌سابقه ۳/۱۱ موقعیت گل که در فصل جاری بی‌نظیر بوده حکایت از کیفیت حملات مس در این بازی داشت.

سعید واسعی، محبی، شهباززاده و فرشید باقری فرصت‌های طلایی را در آن بازی از دست دادند.
اما در این مسابقه و در جام حذفی باید دید کلکسیون فرصت‌های از دست رفته مس برابر پیکان جبران می‌شود؟
بچه‌های محرم قابلیت خودشان در خلق موقعیت را با خوبی نشان داده‌اند اما در جام حذفی فرصتی برای از دست رفتن شانس گل برابر حریف وجود ندارد. قدر فرصت‌هایت را بدان تا در جام بمانی.

دیگر خبرها

  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • اتفاق ویژه در رختکن تیم ملی به افتخار کاپیتان