Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:28:28 GMT

بازیکنان تراکتور به اردو بازگشتند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۹۸۸۹

بازیکنان تراکتور به هتل برگشتند.

بازیکنان تیم تراکتور پس از اتفاقات شب گذشته و ترک اردوی این تیم، به هتل بازگشتند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، بازیکنان تیم فوتبال تراکتور تبریز که شب گذشته به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان و همچنین درگیری لفظی با مدیرعامل باشگاه دست به اعتصاب زده و اردوی این تیم را ترک کرده بودند، با پادرمیانی برخی از مدیران باشگاه به اردوی سرخپوشان تبریزی بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم تراکتور از ساعت 21:15 امشب (جمعه) در دیداری خانگی از هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سایپا خواهد رفت.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس پیشی گرفتن علی کریمی از علی پروین در امتیازات / نتایج تیم منتخب قرن (17) احسان حدادی: باید شرکت می کردم تا خودم را برای بازی های آسیایی 2022 محک بزنم توماس باخ به ملاقات نازنین ملایی رفت؛ هدیه رئیس کمیته بین المللی المپیک به قایقران ایرانی / عکس بازگشت ویرجیل فن دایک و جو گومز به میادین در سالروز حادثه انفجار بندر بیروت، رونالدینیو در لبنان حاضر شد / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال با بیان اینکه تیم تراکتور تیم سرسختی بوده و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال عنوان داشت: سعی داشتیم در طول بازی در ضد حمله‌ها به موقعیت دست بیابیم تا گلزنی کنیم که متأسفانه نتوانستیم.

نکونام با اشاره به تعویض‌های تیم میزبان خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت هستند و تعویض می‌شوند روند بازی را به کلی تغییر می‌دهند و ما متأسفانه در بحث یارگیری خوب عمل نکردیم و برخی بازیکنان را به عناوینی از دست دادیم و در این بازی در کنار ما نبودند.

وی تاکید کرد: حداقل چهار تیم بالای جدول و حتی تیم‌های پایین‌تر از ما نسبت به ما یار بهتری دارند با این حال همه فکر و هدف ما بازی‌های مانده از فصل جاری است که با موفقیت به پایان برسانیم.

نکونام با اشاره به بازی درخشان خالد آبادی دروازه بان استقلال اظهار کرد: به این بازیکن تبریک می گویم چرا که عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشت وی حتی در تمرینات تیم هم عملکرد قابل قبولی از خودش نشان می‌دهد.

تیم استقلال با تساوی بدون گل، مقابل تراکتور ۵۴ امتیازی شده و همچنان صدر جدول را در اختیار دارد.

کد خبر 6094709

دیگر خبرها

  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور