Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال می‌گوید شخصیت تیمی که به همراه فرهاد مجیدی شکل گرفته در بازی هفته پایانی موجب می شود که آنها با تمام انگیزه مقابل سپاهان بازی کنند و برای پیروزی به میدان بروند.

بازی استقلال و نساجی مازندران چطور بود؟

نیمه اول بازی خیلی خوب نبود، اما در نیمه دوم با شناخت بهتر مجیدی و بازیکنان استقلال از نساجی، کار برای آبی‌پوشان راحت‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کل بازی خوبی بود و شاهد فوتبال جذابی بودیم. بازی دربی کاملا زشت و بی روح بود، اما در این مسابقه با توجه به استراحتی که به برخی نفرات داده شده بود، نتیجه مطلوبی رقم خورد. در استقلال هوادار هم نتیجه می‌خواهد هم بازی زیبا که این کاملا طبیعی است.

پیشرفت استقلال را در چه بخش‌هایی می‌بینید؟

نکته مثبت این بازی و بازی‌های قبلی، عملکرد خوب خط دفاع و بهبود ساختار دفاعی استقلال بود. زمان فکری و حتی استراماچونی به این موضوع انتقاد داشتم، اما فعلاً وضعیت خوب است. تیم باید به یک بالانس منطقی برسد و این نیاز به زمان دارد. فرهاد روی نیمکت تنهاست

حواشی این فصل در استقلال مورد توجه بود.

وزارت ورزش شاید به یک اندازه به استقلال و پرسپولیس پول بدهد، اما با انتصاب مدیران ناکارآمد در استقلال موجب این وضعیت شده است. آنها تیشه به ریشه استقلال زدند و با اینکه می‌دانستند برخی افراد توانایی مدیریت استقلال را ندارند آن‌ها را انتخاب کردند. مجیدی در هدایت استقلال، ریسک بزرگی کرد، چون اگر نتیجه نمی‌گرفت محبوبیتش را از دست می‌داد. استقلال اگر قهرمان جام حذفی شود باید قدردان تلاش‌های فرهاد مجیدی باشیم اگرچه او تا همین الان هم نتایج خوبی کسب کرده و از اعتبار خودش و باشگاه دفاع می‌کند.

بازی با سپاهان در هفته پایانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دیدار استقلال و سپاهان همیشه و حتی زمانی که تاثیری در جدول نداشته، مهم بوده و به همین دلیل استقلال هم با وجود قطعی بودن کسب سهمیه آسیا، با انگیزه به زمین می رود تا در تقابل با سپاهان که جزو حریفان همیشگی‌اش محسوب می‌شود، از اعتبار نام و هواداران خود دفاع کند. شخصیت استقلال به شکلی است که هیچگاه به شکست فکر نمی‌کند؛ حتی اگر نتیجه گرفتن این تیم سبب قهرمانی حریف سنتی اش شود. تیم فرهاد مجیدی در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی کسب کرده و از نظر من در بازی با سپاهان هم با همان انگیزه دیدارهای قبلی به زمین می‌رود. به همین دلیل سپاهان دیدار سختی را پیش رو دارد و بازی زیبایی از دو تیم می‌بینیم.

۲۵۸ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرهاد مجیدی که چندی پیش از اتحاد کلباء امارات جدا شد، این روزها در دبی حضور دارد و شایعات زیادی در خصوص تیم آینده او به گوش می‌رسد. سرمربی سابق استقلال علی‌رغم چند پیشنهاد داخلی فعلا تمایلی نسبت به بازگشت به فوتبال ایران نشان نداده و احتمالا می‌خواهد به کارش در امارات ادامه دهد.

مجیدی دیشب (پنجشنبه) تصویری همراه با فرزند خود امیربردیا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899644

دیگر خبرها

  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!