Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:15:49 GMT

آخرین وضعیت تمدید قرارداد تارتار با پیکان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۰۸۵۲

آخرین وضعیت تمدید قرارداد تارتار با پیکان

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان امشب در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پرسپولیس می‌رود.

اکبر محمدی مدیرعامل این باشگاه قبل از شروع بازی در جمع خبرنگاران در باره آخرین وضعیت تمدید قرارداد مهدی تارتار اظهار داشت: با تارتار برنامه سه ساله داریم و سعی می‌کنیم فصل آینده هم در خدمتش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد‌ی هم به وی دادیم که بررسی آن را به پایان فصل و پس از بازی با پرسپولیس موکول کرد. امیدوارم پس از این دیدار صحبت‌های نهایی را انجام بدهیم و فصل آینده هم در خدمت تارتار باشیم.

وی درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پیکان توضیح داد: آنهایی که فکر می‌کنیم می‌توانند سال آینده هم به پیشرفت خود در پیکان ادامه بدهند، در خدمت‌شان خواهیم بود. می‌خواهیم تیم را تقویت کنیم. فصل آینده به جز حفظ روند فعلی، باید آن را ارتقا هم بدهیم. کارخانه بازیکن بازی پیکان متوقف نیست و هر کسی هم که دوست داشته باشد از اینجا به عنوان سکوی پیشرفت استفاده کند استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی تارتار تمدید قرارداد مهدی تارتار سرمربی تیم پیکان پیکان و پرسپولیس اکبر محمدی پرسپولیس و پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۰۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز ملوان انزلی و سایپای تهران به میزبانی شاگردان مهدی تارتار به مصاف هم رفتند که این بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

در حالی که ملوانان با یک ضربه پنالتی و گلزنی محمد عمری از شاگردان مجتبی سرآسیایی پیش افتاده بودند ، اما سایپایی‌ها عملکرد خوبی ارائه کردند و برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کردند و در نهایت به هدف خود هم رسیدند. دو دقیقه بعد از پیش افتادن ملوان ، محمدحسین خسروی مهاجم سایپا روی پاس طاها طباطبایی توانست گل تساوی را بزند.

همین گل سبب شد تا بازی یک بر یک در طول 90 دقیقه تمام شود و مسابقه به وقت‌های اضافی برود تا تعیین برنده به تعویق بیفتد.

شادی گل جنجالی مهاجم سایپا هم در نوع خود جالب بود؛ محمدحسین خسروی پیراهن خود را بعد از باز کردن دروازه شاگردان مهدی تارتار از تن در آورد و با فریادهای بلند هم‌تیمی هایش را یکی یکی کنار می‌زد و دور ورزشگاه سیروس قایقران انزلی را می‌زد.

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • تن هاخ: رشفورد نیاز به حمایت دارد؛ تمدید قرارداد واران پیشرفتی نداشته است
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم