Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود مس به پایان رسید و حواشی نیز داشت.

حواشی: 

* در هنگام عزیمت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به فولادشهر تعدادی از هواداران ذوب‌آهن و سپاهان در حمایت از سبزپوشان مقابل هتل اقامت این تیم تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پیش از شروع بازی و در هنگام گرم کردن مهدی امینی دروازه ذوب‌آهن مصدوم شد و یوسف بهزادی جایگزین وی شد.

* پیش از شروع بازی مجتبی حسینی و کادر فنی ذوب‌آهن به سمت نیمکت مس رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

* محمد قاضی، محمد انصاری و حسن جعفری از تیم مس در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفتند و با مجتبی حسینی خوش و بش کردند.

* در اوایل نیمه نخست موقعیت مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه مس رخ داد اما داور پنالتی نگرفت و اعتراض بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن را در پی داشت.

* شهاب گردان و قاسم حدادی‌فر که به دلیل محرومیت و مصدومیت قادر به همراهی سبزپوشان نبودند، در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند.

* حضور افراد متفرقه در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر سبب نارضایتی اصحاب رسانه شده است.

* مجتبی حسینی سرمربی ذوب‌آهن از ابتدای بازی در کنار زمین حضور داشت و با نگرانی خاصی بازی را دنبال می‌کرد.

* در پایان این دیدار که ذوب‌آهن با وجود شکست در لیگ برتر مانده بود، برخی از بازیکنان این تیم خوشحال بودند و برخی دیگر رمقی برای خوشحالی نداشتند.

انتهای پیام/63090/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: حاشیه نتیجه زنده ورزش اصفهان ذوب آهن مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد

به گزارش ورزش سه، به دنبال جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، دیگر دستیاران او در کادر فنی‌اش قرار است از جمع آنفیلدی‌ها جدا شوند و این در حالیست که سرمربی آلمانی لیورپول این تصمیم را به خود باشگاه و دستیارانش سپرده است. 
در چنین شرایطی جان آچتربرگ که از سال ۲۰۰۹ به عنوان مربی گلرها در آکادمی لیورپول مشغول کار بود و در سال ۲۰۱۱ همراه با کنی دالگیش به تیم اصلی اضافه شد، علی رغم همکاری ۱۲ ساله خود که در این بین با برندان راجرز و یورگن کلوپ هم کار کرده، قصد دارد برای مدتی به استراحت برود. 
البته شنیده‌ها حاکی از این است که ارنه اسلات سرمربی هلندی فصل بعد لیورپول قرار است کادر فنی این تیم را به کلی تغییر دهد و با دستیاران فعلی‌اش در فاینورد، به انگلستان سفر کند. 
آلیسون بکر سنگربان اصلی تیم لیورپول که در این مدت با تافارل و آچتربرگ تمرینات خودش را انجام داده، درباره این مرد ۵۲ ساله گفت: جان ثابت کرده است که فقط یک مربی دروازه‌بان بزرگ نیست، بلکه او مرد بزرگی است و شخصیتی خاص دارد... نه من بلکه همه ما عاشق او هستیم.

دیگر خبرها

  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان| عصبانیت شدید ترابی از تعویض/ مأمور یگان ویژه مصدوم شد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند