Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:44:07 GMT

تراکتور، امیدوار به کسب سهمیه آسیایی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۷۳۰

تراکتور، امیدوار به کسب سهمیه آسیایی

تراکتور فصل بیستم را در رتبه چهارم جدول به پایان رساند.

به گزارش طرفداری، فصل بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران دقایقی پیش با قهرمانی پرسپولیس پایان یافت. تیم تراکتور در هفته پایانی مسابقات لیگ به مصاف سایپا رفت و در یک بازی تماشایی موفق شد با ۵ گل و به صورت قاطعانه پیروز میدان شود. با این پیروزی، تراکتور در جایگاه چهارم جدول مسابقات قرار گرفت و شانس خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت قهرمانی استقلال در جام حذفی ایران، سهمیه لیگ برتری این تیم به باشگاهی تعلق می یابد که در رتبه چهارم جدول قرار دارد و تیمی که در این جایگاه حاضر است، تراکتور با ۴۵ امتیاز است.

اما در صورت قهرمانی فولاد خوزستان، ملوان و گل گهر سیرجان در جام حذفی، سهمیه آسیایی به آنها خواهد رسید. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در مسابقات جام حذفی می افتد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟

با حذف پرسپولیس، تیم‌های باقی مانده در رقابت برای فتح جام قهرمانی مسابقات جام حذفی در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مشخص شدند و حالا شانس سپاهان وتراکتور کهکشانی برای بردن حداقل یک جام افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ورزشی، جام حذفی فوتبال در فصل 1403-1402 با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها پیگیری شد و هشت تیم نهایی مشخص شدند.

سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال، در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی با هم رقابت می‌کنند.

استقلال و پرسپولیس که پُرافتخارترین تیم‌های جام به شمار می‌روند، نتوانستند خود را به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی برسانند.

تیم‌های مس رفسنجان ، ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک البته اجازه نخواهند داد، جام حذفی به آسانی به سپاهان یا تراکتور بزید.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک