Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@12:38:41 GMT

ویژه برنامه المپیک ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۱۷۴۷

‍‍‍‍‍‍

عملکرد نمایندگان ایران در رشته‌های دو و میدانی و والیبال در هفتمین روز مسابقات المپیک ۲۰۲۰ در شبکه خبر مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  احسان حدادی امروز (جمعه) در مرحله مقدماتی ماده پرتاب دیسک المپیک توکیو به میدان رفت و با رکورد ۵۸ متر و ۹۸ سانتی‌متر در رده چهاردهم گروه خود قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پس از پایان مسابقات در گروه دوم مقدماتی، مشخص شد که فقط چهار نفر رکورد بدتری نسبت به حدادی ثبت کرده‌اند و ۲ نفر هم به دلیل خطا هیچ رکوردی نداشتند. با این شرایط نماینده ایران با قرار گرفتن در مکان ۲۶ مسابقات به کار خود پایان داد.

امروز فرزانه فصیحی هم با ثبت رکورد‌های ۱۱ ثانیه و ۷۶ صدم ثانیه در مرحله مقدماتی و ۱۱ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه در مرحله اول، به کار خود در المپیک پایان داد. فصیحی نه تنها نتوانست رکورد ایران را بشکند بلکه به رکورد شخصی خودش نزدیک یا بهترین عملکرد سال خود هم نزدیک نشد.

حسن تفتیان سومین نماینده دو و میدانی ایران در المپیک توکیو است که فردا در ماده ۱۰۰ متر به میدان می‌رود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی هادی سپهرزاد کارشناس دو ومیدانی درباره عملکرد خانم فصیحی گفت: خانم فصیحی دقیقه نود به تیم اضافه شد و برنامه ریزی خاصی برای المپیک نداشت و هر نتیجه ای که خانم فصیحی کسب کردند خوب بوده است و قابل قبول است.    این کارشناس درباره عملکرد احسان حدادی نیز گفت: احسان حدادی با پشت کار فراوان کاری کرد که مردم و همه مسئولان انتظارت بالایی از او داشته باشند، ورزشکاری که 2 یا 3 ماه در اختیار مربی باشد نمی تواند به صورت کامل آماده شود. ضمن این که این را هم باید دید که احسان اولین ورزشکاری بود که به کرونا مبتلا شد و عمل جراحی هم داشت و بعد از جراحی ریکاوری نشد و برای المپیک آماده نشد.    آقای افشاردوست کارشناس والیبال هم درخصوص باخت تیم ایران به ایتالیا گفت: خود من هم مثل خیلی از دوستان تصورمان این بود که می توانیم تیم ایتالیا را در المپیک شکست بدهیم، بازی های تیم ایتالیا در المپیک نشان می داد که این تیم خیلی آماده نبود، اما در مجموع تیم ما علی رغم بازی پایاپایش، به زعم من خیلی موفق نبود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: نبض ورزش ، ویژه برنامه المپیک ، المپیک 2020 ، احسان حدادی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نبض ورزش ویژه برنامه المپیک المپیک 2020 احسان حدادی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن

تیم تحت هدایت میکل آرتتا چلسی و تاتنهام را طی کمتر از 7 روز مغلوب کرد. 

طرفداری | جدال جذاب تاتنهام و آرسنال با برتری 3-2 توپچی‌ها به پایان رسید.

هفته سی و پنجم لیگ برتر با برگزاری دربی شمال لندن پیگیری شد. در بازی‌ای که شاگردان میکل آرتتا نیمه اول را با برد 3-0 پیروز به رختکن رفته بودند، شاگردان پوستکوعلو با همراهی داوید رایا نمایش قابل قبولی در نیمه دوم ارائه کردند تا بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به پایان برسد. به گزارش اسکواکا، میکل آرتتا اکنون برای دومین بازی متوالی در ورزشگاه تاتنهام به پیروزی دست می‌یابد، اتفاقی که در دوران آرسن ونگر هرگز رخ نداده بود. در واقع آخرین بار توپچی‌ها 35 سال پیش طی دو بازی خارج از خانه مقابل اسپرز پیروز شده بودند. آرتتا با برد مهم امروز اکنون به رکورد 100 برد در لیگ برتر با هدایت آرسنال می‌رسد. در بین مربیان تاریخ این باشگاه، سرمربی اسپانیایی در سریع‌ترین زمان به این رکورد دست یافته است. 

تاتنهام ۲-۳ آرسنال؛ اعلان جنگ توپچی‌ها به سیتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • قرائت قرآن و حمایت از فلسطین در برنامه تلویزیونی تونس+فیلم
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان