Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید نوروزی مسوول واحد فرهنگی قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: عید سعید غدیرخم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و یکی از سنت‌های حسنه در این ایام اطعام مؤمنان و نیازمندان است.

وی ادامه داد: روایات فراوانی از ائمه معصومین (ع) در خصوص اطعام افراد نیازمند جامعه وجود دارد و این اقدام بدین منظور در عید سعید غدیرخم در ایرانشهر انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول واحد فرهنگی قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر بیان کرد: همه ما باید حضرت علی (ع) را در تمام امورات زندگی بویژه کمک به نیازمندان الگوی خودمان قرار دهیم.

ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع غذای گرم عید غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس،  رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بشاگرد گفت: با کمک نیکوکاران و عاملان توزیع آرد روستایی، خانوار‌های نیازمند شناسایی و هزینه سهمیه آرد خانه پز آنها که هر کیسه ۱۰۰ هزار تومان تا تحویل درب منزل بود پرداخت شد.

زارعی گفت: ارزش ریالی آرد‌های خریداری شده ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید؛ اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های هرمزگان متناسب با تراکنش

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • برداشت توت از باغات شهر منصوریه بهبهان+فیلم