Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید نورافکن بعد از برتری سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی‌هایی که مقابل تیم‌های پایین جدول داشتیم، تعیین کننده است ولی متأسفانه در هیچ کدام از این مسابقات نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. مقابل نفت مسجدسلیمان چهار امتیاز از دست دادیم و در مقابل ماشین‌سازی مساوی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود نتایج آنها در هفته آخر حس شد.

وی افزود: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و هدف‌مان این بود که با اختلاف سه گل این تیم را شکست دهیم. اگرچه نتوانستیم سه گل بزنیم اما امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم بدنسازی خوبی داشته باشیم. امسال ابتدای فصل را خوب شروع نکردیم ولی امیدوارم در سال جدید در ۷-۸ بازی ابتدایی امتیازات خوبی جمع کنیم.

مدافع تیم سپاهان در خصوص رقابتش با وریا غفوری در این مسابقه اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم ولی سعی می‌کنیم کارهایی که از ما می‌خواهند را انجام بدهیم. زیاد در این مورد فکر نمی‌کنم. 

نورافکن در خصوص مشکلاتی که بین وی و غفوری در بازی‌های گذشته به وجود آمده است، عنوان کرد: اسم این مسئله مشکل نیست چون او رقیب من است. در زمین باید با رقیب محکم بازی کرد. اگر قرار باشد مقابل یک تیم خوب اروپایی بازی کنیم باید بگوییم با آنها دوست هستیم؟ من سعی می‌کنم احترام‌ها را حفظ کنم و محکم بازی کنم.

وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرد سپاهان ۶۵ امتیاز بگیرد اما قهرمان نشود، گفت: ما ۶۵ امتیاز گرفتیم و من فکر می‌کردم با این امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. واقعاً تمام تلاش‌مان را کردیم. همه قبول داشتند که سپاهان تمام تلاشش را برای قهرمان انجام داد. هم استقلال و هم پرسپولیس زحمت کشیدند و پرسپولیس با ۲ امتیاز بیشتر از ما قهرمان شد اما این موضوع جای ناراحتی ندارد و به گذشته برنمی‌گردیم و همین راه را ادامه می‌دهیم. 

نورافکن تأکید کرد: سرمربی تیم سپاهان شخصیتی دارد که فقط به آینده روشن فکر می‌‌کند. امیدوارم در سال آینده پیشرفت‌مان بیشتر از امسال باشد. 

مدافع سپاهان در پاسخ به اینکه آیا از شرایط تیمش راضی است، گفت: از همه چیز راضی هستم. یک برنامه دو ساله خوب دارم و تلاش می‌کنم بعد از دو سال راهی تیم‌های اروپایی شوم. در دو سال آینده حتماً در سپاهان هستم و در اینجا راحتم. امیدوارم در سال‌های آینده با پیشنهادی که دارم راهی اروپا شوم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سپاهان امید نورافکن فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس و سپاهان بیشترین جنگ را در میانه زمین داشتند و هافبک‌های دو تیم با بازپس‌گیری و خلق موقعیت، سعی داشتند توپ را به دست بیاورند و تبدیل به موقعیت کنند یا بازیکنان کناری را راه بیندازند که در این کار، برایان دابو بیشتر از هر بازیکن دیگری عملکردش را به چشم آورد.

هافبک خارجی سپاهان که انتقالش از پست دفاع میانی به وسط زمین شکل بهتری به بازی تیمش داده، در ورزشگاه آزادی هم جزو بهترین‌ها مقابل پرسپولیس بود و نگذاشت هافبک‌های خلاق حریف ازجمله سروش رفیعی کاری از پیش ببرند و موفق ظاهر شوند و علاوه بر آن، پایه‌گذار اخراج امید عالیشاه هم شد.

برایان دابو در حالی هفدهمین بازی خود در لیگ برتر ایران را مقابل پرسپولیس انجام داد که ژوزه مورایس حساب ویژه‌ای روی عملکردش در این مسابقه باز کرده بود که این بازیکن هم توانست مرد اول در میانه میدان برای کسب امتیاز تیمش باشد.

این بازیکن در هفته‌های اخیر یکی از بهترین‌های سپاهان بود که مقابل پرسپولیس هم می‌توان گفت بهتر از همه نفرات داخل زمین کار کرد تا تیمش شکل بازی بهتری به نمایش بگذارد و میانه میدان را در اختیار بگیرد.

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی؛ به این حیوان علاقه دارم!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس