Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنگنده‌های ترکیه روز جمعه ارتفاعات قندیل در منطقه کردستان عراق را بمباران کردند.

به گزارش موازین نیوز، «نهرو عبدالله» مدیر ناحیه سنگسر در سلیمانیه در اظهاراتی خبری گفت: ظرف ۲۴ ساعت گذشته هواپیماهای ترکیه ارتفاعات قندیل و روستاهای اطراف آن را در جستجوی عناصر تروریست گروه موسوم به حزب کارگران کردستان بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حمله ترکیه با کشته شدن دو غیرنظامی منجر شد که سوار بر یک دستگاه موتور سیکلت در منطقه سنگسر در شهر بشدر در حوزه استحفاظی رابرین در حال عبور بودند.

عبدالله افزود: هنوز معلوم نیست که این دو قربانی متعلق به کجا هستند  و از بیم حملات مکرر ترکیه امکان رسیدن به منطقه وجود ندارد.

وزارت دفاع ترکیه روز جمعه اعلام کرد که ۴۰ هدف متعلق به  تروریست‌های حزب کارگران کردستان را در شمال عراق طی حملاتی هوایی منهدم کرده است.

بر  اساس بیانیه وارت دفاع ترکیه، جنگنده‌های ترکیه روز پنجشنبه مواضع تروریست‌ها در ارتفاعات قندیل و مناطق عارکوک و زاب هدف گرفتند و اهداف منهدم شده شامل مخفیگاه‌ها، مقرها و انبارهای مهمات عناصر پ‌ک‌ک بوده است.

در این بیانیه آمده است که نیروهای مسلح ترکیه تا نابودی آخرین تروریست به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه کردستان عراق کشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «رومن استاروویت» فرماندار منطقه کورسک روسیه اعلام کرد که نیروهای ارتش روسیه به چند روستا در این منطقه حمله کردند که در پی آن دو نفر کشته و یک نفر دیگر نیز زخمی شد.

وی با انتشار پیامی در کانال تلگرامی خود نوشت: طرف اوکراینی روستای کوزینو را بار دیگر بمباران کرد که در نتیجه آن یک زن کشته و یک نفر دیگر نیز به علت جراحت شدید به بیمارستان منتقل شد.

این مقام روس در ادامه افزود: یک پهپاد اوکراینی مهمات آتش‌زا بر بام یک خانه در روستای نیکولائف-دارینو در حومه سوژانسکی ریخت که باعث خسارت شدید شدید و یکی از ساکنان این خانه نیز بر اثر آتش‌سوزی جان باخت.

وزارت دفاع روسیه دیروز سه شنبه نیز در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد. تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی یف ماه ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی ها به شدت به آن دل بسته بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی یف گذاشت.

کد خبر 6093707

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل