Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:50:37 GMT

کشف ۲۰۰۰ کیلو آرد بدون مجوز  از یک گاراژ در ملایر

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۱۰۱

کشف ۲۰۰۰ کیلو آرد بدون مجوز  از یک گاراژ در ملایر

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۲۰۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز توزیع قانونی از یک دستگاه کامیونت در ملایر خبر داد و گفت: در راستای شناسائی و مبارزه قاطعانه با افراد سودجوئی که مبادرت به حمل و توزیع ارزاق عمومی مردم بدون هرگونه مجوز قانونی می‌کنند، مامورین پلیس آگاهی با تلاش اطلاعاتی دقیق از وجود یک محموله غیرقانونی در یک دستگاه خاور در داخل یک گاراژ مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدباقر سلگی با اعلام این خبر افزود: بلافاصله با هماهنگی با دستگاه قضائی، ماموران این یگان به مکان مورد نظر عزیمت کردند و در بازرسی از خودرو تعداد ۶۰ کیسه ۴۰ کیلویی شامل ۲۴۰۰ کیلوگرم آرد بدون مجوز قانونی به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی بیان اینکه با تشکیل پرونده، متهم به مراجع قضائی تحویل شد، تصریح کرد: برخورد قانونی و قاطعانه با این طیف افراد سودجو که اقدام به حمل، توزیع و احتکار ارزاق عمومی و مورد نیاز شهروندان می‌کنند، در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی قرار دارد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه به کشف بیش از ۱۳ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه کامیون در این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، ماموران پاسگاه جوزان هنگام گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر مدارک و محموله متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز قانونی که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سلگی تأکیدکرد: برخورد قاطعانه پلیس با ورود انواع کالای قاچاق و غیرمجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان‌های اجرایی قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرد دستگاه قضایی چوب قاچاق بدون مجوز یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • بدمستی در برابر مست عشق