Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@04:13:34 GMT

زنجان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۴۰۴

زنجان در هفته‌ای که گذشت

** همزمان با عید سعید غدیر خم ۱۰۶ کیلومتر از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین با شرکت ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

** استاندار زنجان گفت: در ۱۰ماه اخیر ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭۴۰۰‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ میلیارد تومان برای پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین هزینه و این میزان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تزریق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** مدیرکل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: سرمایه گذاری در حوزه ریلی موجب ایجاد ارزش افزوده بزرگ در اقتصاد کشور می‌شود که این زیرساخت مهم را باید توسعه دهیم.

**  استاندار زنجان با اشاره به نقش معلمان در کنترل ویروس کرونا گفت: با همکاری ۱۰ هزار همیار سلامت در سطح استان که بخشی از آنان معلمان و دانش آموزان بودند زنجان در سطح کشور به عنوان استان برگزیده در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام شد.

** رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی چهار ماهه سال جاری میزان سرمایه گذاری صنعتی در این استان رشد قابل توجه ۲۰۰ درصدی را داشته است.

ناصر فغفوری  افزود: میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی راه اندازی شده در این مدت بالغ بر ۲۵ هزارو ۳۶۹ میلیارد ریال است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته هشت هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال بود.

** سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه جلوی تخلفات در برخی تعاونی های مسکن باید به موقع گرفته می شد، گفت: تعاونی‌های متخلف مسکن در استان با دور زدن قانون به کارهای غیرقانونی خود ظاهر قانونی دادند.

** رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: متوسط ارزش دلاری هر تن کالای صادراتی در کشور ۳۵۶ دلار است در حالی که این رقم برای استان زنجان با افزایش چهار برابری به هزار و ۴۱۴ دلار می رسد.

** مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پیامک‌هایی از طرف برخی افراد به مودیان و مردم در خصوص انجام تکالیف قانونی و یا خدمات سازمان امورمالیاتی ارسال می‌شود که مرجع هیچ یک از آنها سامانه های پیام کوتاه سازمان امورمالیاتی نیست و به قصد کلاهبرداری مالیاتی، ارائه می‌شود.

** رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۰ هزار دز واکسن به این استان وارد شده است گفت: تاکنون ۱۴۰ هزار نفر بطور میانگین دز اول و دوم واکسن کرونا را در استان دریافت کرده اند.

** مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: سال گذشته مجموع درآمد موقوفه های این استان ۱۳ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ماقبل آن(۹۸) بیش از ۸۵ درصد افزایش داشت.

**  مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در سه ماهه نخست امسال، از نظر میزان ارزش دلاری کالاها، کشور ترکیه مقصد ۶۲ درصد کالاهای این استان بود.

میرهاشم سیداحمدی افزود: طی این مدت ارزش محصولات صادر شده از استان زنجان به ترکیه، بیش از ۷۰ میلیون دلار بود.  

برچسب‌ها استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان استانداری زنجان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش خروجی سد دز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت شاهد فعالیت دو موج بارشی قوی در استان بودیم.

عباس صدریان فر افزود:از ۱۰ روز گذشته فعالیت این سامانه بارشی مورد رصد کارشناسان سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با هدف کنترل سیلاب ظرفیت جدیدی در سد‌های استان ایجاد شد و نقطه بحرانی در سد دز بوده است که میزان ورودی به سد ۲ هزار متر مکعب بر ثانیه و خروجی به ۵۰۰ متر مکعب بر ثانیه تنطیم شد. 

مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان بیان کرد:با این اقدام ظرفیت ۶۵ میلیون متر مکعبی در سد دز برای کنترل سیلاب انجام شد.

صدریان فر گفت:همچنین در پایین دست رودخانه‌ دز، رودخانه های فصلی و مسیل ها  آب با دبی ۹۰۰ متر مکعب جاری شد که با مدیریت این سیلاب هم کنترل شد.

وی افزود: احتمال دارد میزان خروجی سد دز که ۵۰۰ تا ۶۰۰ متر مکعب است تا ساعاتی دیگر افزایش یابد و این اطلاع رسانی توسط فرمانداری‌های شهر‌های مسیر رودخانه انجام می‌شود.

صدریان فر با اشاره به اینکه هم اکنون مخازن سد‌های استان ۸۱ درصد افزایش یافته است، ادامه داد:این میزان در سد‌های زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است.

دیگر خبرها

  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • احتمال افزایش خروجی سد دز
  • سقوط ۲۶ پله ای افغانستان در میزان آزادی مطبوعات
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان