Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@13:51:16 GMT

استاندار: اوضاع در خوزستان آرام شده

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۴۱۴

استاندار: اوضاع در خوزستان آرام شده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید در خوزستان که امروز ۸ مردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شرایط خوزستان بسیار بهتر از قبل شده و اوضاع در خوزستان آرام شده است. دولت مصوبات بسیار خوبی برای خوزستان داشته و کمک‌های بسیاری خوبی از سوی اجزای نظام برای رفع مشکلات مردم به خوزستان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوزستان کلکسیونی از مشکلات است و علی‌رغم وجود امکانات خدادادی فراوان همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند.

استاندار خوزستان گفت: تولید اصلی درآمدهای ملی، در خوزستان است و صادرات و واردات از طریق مرزهای زمینی، هوایی و آبی خوزستان انجام می شود. خوزستان نقش کلیدی در مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی کشور دارد اما بازهم مشکلات بسیار زیاد است.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: خوزستان در زمینه ترسالی و خشکسالی در یک پارادوکس عجیب قرار گرفته است و همیشه دچار مشکل می شود. در ترسالی شاهد سیلاب سال ۹۸ بودیم و امسال نیز بحث خشکسالی است و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان می‌دانند که نظام در حد توان هر کاری که بتواند برای آن ها انجام خواهد داد، ادامه داد: همه مردم خوزستان علی رغم وجود مشکلات متعدد در استان، صبور هستند زیرا به نظام و تمامیت ارضی کشور علاقه‌مند و متعهد هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی خوزستان استاندار اعترضات مشکلات المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.

در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد.

او گفت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • ضرورت حل مشکلات بیمه ای بیماران تالاسمی
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز