Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تام هنکس وارد دنیای فیلمسازی وس اندرسون می‌شود. این بازیگر برنده اسکار برای فیلم سینمایی «فارست گامپ» در پروژه بعدی این کارگردان که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده بازی خواهد کرد و گفته می‌شود نقش او در حد یک حضور افتخاری و کوتاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنکس با اضافه شدن به دیگر بازیگران از جمله تیلدا سوئینتن، بیل موری و آدرین برودی، یکی از نقش‌های فرعی و نامشخص این فیلم سینمایی را ایفا خواهد کرد. این فیلم اولین همکاری هنکس و وس اندرسون را شکل خواهد داد. با در نظر گرفتن اینکه تام هنکس در چند دهه فعالیت حرفه‌ای خود در فیلم کارگردان‌های مطرحی مانند استیون اسپیلبرگ، جاناتان دیم، پال گرین گرس، رابرت زمکیس و برادران کوهن حضور داشته، همکاری او با اندرسون فعالیت حرفه ایش را گسترده‌تر خواهد کرد.

هنوز جزئیاتی از پروژه جدید اندرسون اعلام نشده، اما مطمئنا فیلم قابل توجهی خواهد بود. آخرین ساخته وس اندرسون «گزارش فرانسوی» نام داشت که ادای احترام وی به دنیای خبرنگاری و روزنامه نگاری بود. این فیلم در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد با نقد‌های مثبتی روبرو شد. در این فیلم علاوه بر برودی، موری و سوئینتن، فرانسیس مک دورمند، تیموتی شالامی، الیزابت ماس، ویلم دفو و جفری رایت ایفای نقش کردند.

هنکس آخرین بار در فیلم «سگ تازی»، درامی با موضوع جنگ جهانی دوم نقش آفرینی کرده بود که در سرویس نمایش آنلاین اپل تی‌وی منتشر شد. هنکس با دیگر فیلم خود به نام «یک روز زیبا در محله» نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او در پروژه بعدی اش که لایو اکشن «پینوکیو» است نقش ژپتو را بازی خواهد کرد. یکی دیگر از پروژه‌های آتی او اثری به کارگردانی باز لورمن است که داستانی در مورد الویس پرسلی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی تام هنکس وس اندرسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد

به گزارش ورزش سه شجاع خلیل زاده مدافع میانی تراکتور بعد از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی و درباره نقش پورحمیدی در این صعود گفت: باید از پورحمیدی تشکر کنم.خدا به او عزت داد.یک تشکر ویژه هم از هواداران تیم مان دارم.

ویدئو: 331132

شجاع به همین جملات کوتاه استناد کرد و در میکسزون نماند که مصاحبه طولانی ای مثل بازی های قبلی تیمش داشته باشد.

شجاع این صحبت های کوتاه را در کنار هاشم نژاد بازیکن تکنیکی تیمش انجام داد که در وقت های اضافه به میدان رفت.

گفتنی است تراکتور تبریز با درخشش حسن پورحمیدی دروازه بان خود که دو پنالتی حریف را مهار کرد ذوب آهن را از پیش رو برداشت و صعود کرد.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • امواج کوتاه در دریای خزر
  • شگفتی‌آفرینی ژاپن در ماه: ماه‌نشین «اسلیم» برای سومین بار از سرمای مرگبار ماه جان به در برد
  • شجاع: خدا به پورحمیدی عزت داد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • موج کوتاه در دریای خزر
  • رضا نصری: احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو از طرف دادگاه کیفری بین المللی / برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!