Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا پرونده کالدرون باعث بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخ‌پوشان نشود.

به گزارش مشرق، مجید صدری، رییس هیات مدیره پرسپولیس پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیستم اظهار کرد: ما این قهرمانی را به همه هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم. همانطور که اول فصل قول دادیم توانستیم قهرمان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پاسخ به این سوال که آیا های‌وب، اسپانسر استقلال به پرسپولیس ۸ میلیارد تومان کمک کرده است؟ گفت: اشکالی دارد؟ اسپانسر استقلال باشد، چه ربطی دارد؟

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کل ورودی این باشگاه در این فصل چه قدر بوده؟ گفت: الان حضور ذهن ندارم.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب سمیعی درمورد جدایی کنعانی‌زادگان

صدری درباره روند تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظر گل‌محمدی بیان کرد: ما همه جور در خدمت این عزیزان هستیم و امیدواریم فصل بعد هم قهرمان شویم.

او در ادامه درباره سرنوشت درآمدهای پرسپولیس در AFC توضیح داد: کاری است که هر روز از طریق وزارت خارجه و وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمد زایی در فصل آینده داریم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بسته نشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل شکایت کالدرون دارند، اظهار کرد: در حال انجام کارهایی برای حل این پرونده هستیم. ما برای بودیمیر هم قول دادیم پنجره بسته نشود که نشد. برای کالدرون هم همین قول را می‌دهیم.

صدری در پایان در واکنش به توییت‌های هواداری آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و شائبه کمک به پرسپولیس گفت: خوب است که بررسی کنید آقای آذری جهرمی به استقلال کمک کرده است یا نه. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان هوادار توییت می‌زند اما به عنوان وزیر به همه تیم‌ها کمک کرده و رنگی عمل نکرده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو سید مجید صدری تیم فوتبال پرسپولیس های وب استقلال لیگ برتر رییس هیات مدیره پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری، اظهار کرد: امروز به پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار، افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی تصویب شد و حقوق حداقل بگیران بازنشستگان حوزه تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت و یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد. برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

بیشتر بخوانید: حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش می‌یابد

وی ادامه داد: شش ماه از ابلاغ سیاست های اقتصاد دریا می گذارد و قرار بود تا دولت برنامه آن را تدوین کند. این برنامه تفصیلی و زمان بندی شده به تصویب دولت رسید. سازوکار اجرای این برنامه و وظایف هر دستگاه مشخص شده است این برنامه جامع است و ۴۰ حکم دارد و مبتنی بر یک سند است.

کد خبر: 1229122 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس