Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:45:51 GMT

رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۶۲۷

رشد ۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته ای که گذشت

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۵هزار و ۲۱۰واحد افزایش، معادل ۰.۴۰درصد رشد کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی 3روز معاملاتی تعداد 18میلیارد و 259میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 167هزار و 340میلیارد ریال در بیش از 2میلیون و 87هزار و 384دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب 17.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

85، 4.92 و 7.14 درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر(که 3 روز معاملاتی داشت) تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد 2534میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از 35هزار و 126میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با 44.29 و 14.41 درصد افزایش همراه شدند.

چرخش 180 درجه‌ای موضع وزیر راه و شهرسازی درباره عرضه سیمان در بورس کالا

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به 8 مردادماه با 5هزار و 210واحد افزایش، معادل 0.40درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و 316هزارو 516واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با 6 هزار و 329واحد کاهش، معادل 1.57درصد افت کرد و رقم 396هزار و 745واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با 18هزار و 471واحد افزایش به رقم 996هزار و 407واحد و شاخص بازار دوم با 35هزار و 665واحد کاهش، به عدد 2 میلیون و 551هزار و 981واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با 1.89 درصد افزایش و شاخص بازار دوم با 1.38درصد کاهش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران بازار سرمایه بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) با یک هزار و ۲۲ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۹۷۹ واحد ایستاد.

به گزارش مشرق، شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با یک هزار و ۳۹۵ واحد افزایش به ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحد و شاخص قیمت با ۷۸۱ واحد افزایش به ۴۲۸ هزار و ۲۲۷ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۴۹ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۵۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد «فملی» بیشترین اثر مثبت و نمادهای شپنا، شستا، وبملت، شتران، وغدیر و وتجارت بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۸۰ واحد کاهش، به ۲۵ هزار و ۵۲۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۱۴ هزار معامله، افزون بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نمادهای «تجلی، حسینا و فجهان» بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، شگویا، خاور و سپیدار بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت